Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godmorgon

Nu vill jag se lite mer salg bilder
    Betalade precis h80 för det hon köpte till mej, längtar tills det kommer i lådan.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2011-05-28 18:39:10 följande:
    Ängeln: fy på dig :) då fick mig att titta på villervalla sortimentet. Kom hem från uppsala med en hel kasse full! Helt klart ett nytt favorit märke!

Hi hi, sorry
    VV är faktiskt favvo märket här hemma just nu, tror jag köpt det mesta från nya kollektionen

• ängeln83
    h80 skrev 2011-05-28 20:37:55 följande:
    paket postat till dig nu precis :)
    måste hålla med dig ang. vv. Såååååå fint. Vi har också det mesta från vårkollektionen, nu väntar jag bara på rean så det sista kan köpas

Åh gulle dej Då ser jag fram emot att det landar i vår brevlåda inom kort

Vågar knappt kolla hur mycket VV som shoppats det sista, men mycket är det. Är lite sugen på en Smoothie t-shirt till Liam, det är nog det enda som fattas. O så vill jag ha capri jeansen i ljus denim om det kommer nångång. Liiiiiite besviken på ränderna bara, våra har blivit ganska så dassiga efter bara någon tvätt :-/

• ängeln83
    ängeln83 skrev 2011-05-28 20:57:11 följande:

Åh gulle dej Då ser jag fram emot att det landar i vår brevlåda inom kort

Vågar knappt kolla hur mycket VV som shoppats det sista, men mycket är det. Är lite sugen på en Smoothie t-shirt till Liam, det är nog det enda som fattas. O så vill jag ha capri jeansen i ljus denim om det kommer nångång. Liiiiiite besviken på ränderna bara, våra har blivit ganska så dassiga efter bara någon tvätt :-/

Ha ha, dök just in på VV:s hemsida och nu fanns ju dom ljusa capri jeansen...*hmm*, blir nog en liten order ialla fall.
  • ängeln83
    h80 skrev 2011-05-28 20:59:15 följande:
    smoothie t-shirten är fiiin. Storasyster har den o lillasyster har klänningen. Lagom syskonmatchning. Våra ränder har hållt sig fina, men de är nog bara tvättade 2 gånger. Du vet inte när rean börjar?

Smoothie är underbar, Meja har klänningen.

Ingen aning om när rean börjar tyvärr, men jag kan nog inte hålla mej tills dess, har plockat ihop en varukorg nu

• ängeln83
    h80 skrev 2011-05-28 21:07:38 följande:
    haha Glad
    jag ska hålla mig...liiite fattig efter salgen. Den måste ju börja snart.
    Jag hade ju faktiskt samlat ihop en liten salg kassa ifall jag skulle åkt, inte mycket men nån tusenlapp finns det kvar så nu fick det bli lite mera VV
    Smoothie t-shirt, ljusa capri till Liam och rainbow kjol, grönt och gult linne till Meja.
  • ängeln83
    h80 skrev 2011-05-28 21:12:00 följande:
    linnen är såå fina, jättefin passform tycker jag.
    Har faktiskt bara 1 linne sen innan, rainbow till Liam, har inte riktigt varit linne väder men det ser fint ut iaf
    Har gula och gröna capri leggings sen innan till Meja så det blir nog fint med enfärgat upp och nertill och så rainbow kjolen till det.
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2011-05-28 21:16:54 följande:
    Ängeln: de ljusa capri jeansen köpte jag till anton. Helt underbara.
    Har väntat på att dom ska komma, Liam har dom mörka och dom används flitigt, tänkte vi behövde några att byta med Ska nog bunkra upp i större storlekar sen när det blir rea.
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-29 21:08:43 följande:
    Å nu är ni här Gäller att hänga med i svängarna anars tappar man bort er

Nå... vilka ska åka till hösten? JAAAG ska!!!

JAG MEEEEED Har redan bokat in min rumpa i lj:s bil Längtar som sjutton.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17