Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Godmorgon
Nu vill jag se lite mer salg bilder
Betalade precis h80 för det hon köpte till mej, längtar tills det kommer i lådan.
Godmorgon
Nu vill jag se lite mer salg bilder
Betalade precis h80 för det hon köpte till mej, längtar tills det kommer i lådan.
Hi hi, sorry
VV är faktiskt favvo märket här hemma just nu, tror jag köpt det mesta från nya kollektionen ![]()
Åh gulle dej
Då ser jag fram emot att det landar i vår brevlåda inom kort ![]()
Vågar knappt kolla hur mycket VV som shoppats det sista, men mycket är det. Är lite sugen på en Smoothie t-shirt till Liam, det är nog det enda som fattas. O så vill jag ha capri jeansen i ljus denim om det kommer nångång. Liiiiiite besviken på ränderna bara, våra har blivit ganska så dassiga efter bara någon tvätt :-/
Åh gulle dej
Då ser jag fram emot att det landar i vår brevlåda inom kort ![]()
Vågar knappt kolla hur mycket VV som shoppats det sista, men mycket är det. Är lite sugen på en Smoothie t-shirt till Liam, det är nog det enda som fattas. O så vill jag ha capri jeansen i ljus denim om det kommer nångång. Liiiiiite besviken på ränderna bara, våra har blivit ganska så dassiga efter bara någon tvätt :-/
Smoothie är underbar, Meja har klänningen.
Ingen aning om när rean börjar tyvärr, men jag kan nog inte hålla mej tills dess, har plockat ihop en varukorg nu ![]()

JAG MEEEEED
Har redan bokat in min rumpa i lj:s bil
Längtar som sjutton.
Tjolla:
Denna var lite söt :
http://nameit.bestsellershop.com/SE/knickers-shorts/mini-brazil-knickers-suit/328516/328524