Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Men åh vad jag saknar ninerna, måste nog leta reda på nåt i printet till barnen. Meja hade ett par gröna capris från HM till sin body.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Fy bubblans vad jag är arg på mej själv, idag inveg Meja det underbara colibri linnet och vad händer? När jag skulle ta ur henne ur bilbarnstolen så fastnade linnet i metall spännet och revs sönder, typ 10 cm lång reva mitt på linnet

• ängeln83
    Busbellan skrev 2011-06-03 21:59:14 följande:
    Åh nej!!!
    Fläckar är ju en sak, de går ju att göra något åt för det mesta, men fy så trist när något går sönder

Ja men eller hur, en fläck går ju oftast bort men en stor reva? Extra surt när det är första ggr den används också, så jäkla irriterande. Funderar på om det går att sy ihop på nåt vis, kan ju hända att det funkar eftersom det är så mönstrat så kanske det inte syns så väl.

• ängeln83
    Kristyr skrev 2011-06-06 20:36:18 följande:
    någon som har tips på bra knickers/capri som är hållbara och gärna smal passform? *hhmm* sonen måste ju ha några byxor hos dagmamman..
    Mina favoriter är VV:s capri jeans.
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2011-06-06 20:58:26 följande:
    håller de? jag har de röda capri hemma.. men jeansen är hållbarare eller`?

här slits det på knän genom att krypa hoppa fram på asfalt.. typ. ja när han inte kryper i sandlådor eller gräsmattor...
    Mja alltså jag har ju inga krypbarn direkt men för oss har dom hållt och Liam leker ju ändå ganska så vilt, känns absolut hållbarare än canvas shortsen.
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Nu har jag jobbat mina 2 arbetsdagar denna veckan och är nu ledig tills torsag nästa vecka Ska nog jobba halvtid jämt tror jag minsann.

En fråga, hur länge har ni använt solskyddsdräkter?, alltså hur långt upp i åldrar?

• ängeln83
    Buttelina skrev 2011-06-08 20:42:59 följande:
    till barnen var 2år
    Liam hade nog tills han var 2 år tror jag, förra sommaren hade han bara badbrallor. Funderar på om jag ska köpa till Meja eller ej?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17