Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hmm vad har jag beställt från nova star

rosa hoodklänning
    rosa mössa
    turkos mössa
    svart mössa
    lila klänning
    lila hood

fy vad fattigt Drömmer

måste nog ha nått mer

Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina

smilla: vad fiin svea var i den jackan har kollat på den fleeera ggr men hängt tillbaka den igen tänkt på hur smutsig den måste bli Drömmer, men åh en sån får absolut flytta hit om jag kan hitta den på salgen eller nått

• Buttelina
    ängeln83 skrev 2011-03-03 21:06:25 följande:
    Fy så fattigt , då måste du fylla på.

Hm...undrans vad vi köpt.
    Berry mössa
    Diva mössa
    Berry wct brallor
    Diva wct brallor
    Skjorta
    XL baggys
    Gul tunika
    Berry peace t-shirt
    Diva peace t-shirt
    Svart peace t-shirt
    Vit/blå randig långärmad
    Vit/röd randig långärmad

Ja det var nog alles
    fint det är bara så trist med mina fisar... de vägrar ju wct brallorna garanterat annars hade två par sånna fått flytta hit. sen tycker jag en del är sådär i ns kollektionen, gillar inte tshirtarna och hoodtröjorna är ju samma som alltid känns det som... men jag skulle kunna tänka mig ett par jeans och en jacka kanske Drömmer. fast jackor huu vi har såååååååååååå många vår jackor
  • Buttelina
    jompa skrev 2011-03-03 21:08:47 följande:
    Tjejer hjälp nu, på dagis säger det att vi nu ska ta med galonkläder till barnen. Jag är inget fan av just galon kläder utan gillar bättre skalkläder som tål vatten.
    Men fröken pekade ut just galonbyxor och så ska de vara utan hängslen till de stora barnen, dvs mina för de ska ta av och på sig själva.
    Men det finns ju fasiken inga galonbyxor utan hängslen.
    Och hur gör ni? Kör ni på galon eller mer överdragsbyxor?
    Och sen vad kör ni på fötter nu när det börjar töa men kan vara nån grad kallt? Kör ni vinterskorna eller fodrade gummistövlar?
    kör ni på överdragsbyxor om ni föredrar det. vad du ska köpa bestämmer väl inte hon heller.

vi kör vinterfodrat till det är varmare och sen går vi över till gummistövlar när det är blött och gympadojor
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2011-03-03 21:14:15 följande:
    Ja det jag fått hem än så länge har ju varit hur fint som helst, hoppas att resten kommer imorgon.
    Tyckte sådär om skjortan men Liam skulle absolut ha den när han såg den

Men då, jag tycker ialla fall du ska köpa wct brallorna och tvinga på dom på barnen, dom är sååååå fina ju.
    tvinga  nääe tror inte det. inte värt bråket och dessutom har dom sååå mycket fint som dom accepterar liksom
    jompa skrev 2011-03-03 21:19:17 följande:
    Ja jag tycker de borde ha insett det vid det här laget. Om jag tex köper POPs överdragsbyxor ska de ju vara vättentäta och var minst lika bra. Galonisar blir de bara svettiga i oxå när det blir varmare.
    Buttelina skrev 2011-03-03 21:12:27 följande:
    kör ni på överdragsbyxor om ni föredrar det. vad du ska köpa bestämmer väl inte hon heller.

vi kör vinterfodrat till det är varmare och sen går vi över till gummistövlar när det är blött och gympadojor
    Jag vet det är jag som bestämmer Men jag blir bara så störd när hon verkligen påpekar att det ska vara galonbyxor. Jojo men nu finns det fasiken inte såna som inte har den klassiska hängsle varianten. Har kollat runt massor ikväll.Ja så har vi oxå gjort förr men jag vet att de gnällt lite om det. Och skorna klagade hon oxå på idag. Men jag tycker det är för kallt än men bara gummistövlar.
    jag förstår att det stör dig :-/ köp molos utan hängslor då. så kanske hon blir tyst
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2011-03-03 22:00:05 följande:
    Tack för fina, fina jackan som låg i lådan idag, underbar  Solig
    åhh varsågod kul att du blev nöjd! den är ju så fin!!
  • Buttelina
    jompa skrev 2011-03-03 21:32:14 följande:
    Är det galonisar eller mer prasselvarianten?
    Vet du nån shop som har dem, känner mig lite lost på Molos ytterkläder Skäms
    mer prassliga. har inte kommit in på så många ställen men kommer säkert hos bor tex snart. hela regnstället har kommit in hos llm
  • Buttelina
    WTF skrev 2011-03-03 23:03:59 följande:
    Fick hem dessa från T i förra veckan och de känns ju inde direkt stryktåkiga. Skall bli intressant att se till våren hur de klara sig! Vad har du för erfarenhet av dem?
    jag har bara bra erfarenheter av dom men har hört av vissa att dom gått sönder. tycker ändå min son leker ganska vilt , men dom har hållt.
  • Buttelina
    jompa skrev 2011-03-05 08:52:41 följande:
    Men var det Molos verkligen, de där Stalla Cove eller vad de heter kostade ju så mycket så undra om det inte är de du tänker på?
    Eller så är det jag som snurrar till det nu.
    nä jag tror dom snurrat till det här ovan molos badbyxor kommer inte förrän om nån veckor
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2011-03-05 09:16:20 följande:
    Butte: Beställde du den randiga ns tröjan? Vilken stl blev det?
    nä jag gjorde aldrig det.. ÄN måste sälja lite först.

kommer köpa 120/130. 104/110 känns ju inte lönt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17