ängeln83 skrev 2011-03-03 21:14:15 följande:
Ja det jag fått hem än så länge har ju varit hur fint som helst, hoppas att resten kommer imorgon.
Tyckte sådär om skjortan men Liam skulle absolut ha den när han såg den
Men då, jag tycker ialla fall du ska köpa wct brallorna och tvinga på dom på barnen, dom är sååååå fina ju.
tvinga

nääe tror inte det. inte värt bråket och dessutom har dom sååå mycket fint som dom accepterar liksom

jompa skrev 2011-03-03 21:19:17 följande:
Ja jag tycker de borde ha insett det vid det här laget. Om jag tex köper POPs överdragsbyxor ska de ju vara vättentäta och var minst lika bra. Galonisar blir de bara svettiga i oxå när det blir varmare.
Buttelina skrev 2011-03-03 21:12:27 följande:
kör ni på överdragsbyxor om ni föredrar det. vad du ska köpa bestämmer väl inte hon heller.
vi kör vinterfodrat till det är varmare och sen går vi över till gummistövlar när det är blött och gympadojor
Jag vet det är jag som bestämmer

Men jag blir bara så störd när hon verkligen påpekar att det ska vara galonbyxor. Jojo men nu finns det fasiken inte såna som inte har den klassiska hängsle varianten. Har kollat runt massor ikväll.Ja så har vi oxå gjort förr men jag vet att de gnällt lite om det. Och skorna klagade hon oxå på idag. Men jag tycker det är för kallt än men bara gummistövlar.
jag förstår att det stör dig :-/ köp molos utan hängslor då. så kanske hon blir tyst