Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2011-06-08 20:53:41 följande:
    molos colibri
    Finns den i endast överdel? O isf vart?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-06-08 20:58:18 följande:
    www.littlesunflowers.com/colibri-rashie-swim-...
    Åh, dreggel, finns den inte i svensk shop?
    Lurar annars på att köpa colibri baddräkt plus lila molo uv tröja att ha över när det är som starkast sol, fast det kanske bblir knöligt?
    Finns baddräkten inte i mindre än 92/98, eller kan det funka på Meja tros?
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-06-08 21:05:42 följande:
    Köpte en till Milo förra sommaren som aldrig blev använd.... En heldress. Han hittade den häromdagen och ville ha den på sig, det så urdumt ut Men nån tröja skulle jag vilja ha om det nu blir suuuupervarmt i sommar....

Ha ha ja jag har för mej att Liam drog på sej sin Mala dress nån gång förra sommaren, den passade men ja, det såg urlöjligt ut
    Jag tror det får bli varsin tröja till båda barnen, tips på nån fin? Spanade på Molos enfärgade men dom kanske är trista?

• ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-06-08 21:09:41 följande:
    vet inte om den finns i svensk shop, men jag har handlat mollys soldress där och frakten var inte alls dyr och gillar man dem på facebook fick man 15% med tycker iaf att den är liten i storlek så i den tröjan hade jag köpt 92/98

Spanar runt lite men hittar den inte

Hum...äh, jag kör på den lila och colibri baddräkt

• ängeln83

Nu har jag velat klart, det blev colibri baddräkt och den lila uv tröjan till Meja, o så varsina Molo solglasögon

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-06-08 22:02:09 följande:
    Jag har inte sett dom enfärgade tröjorna, var ser du dom?
    Sent svar men jag beställde från LLM.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-06-08 23:08:59 följande:
    Såg du pengarna för soldräkten?

Tjolla- är du här? Är lite nyfiken på den fina Cubus-dressen. Hur är den i storlek?
    Jadå, glömde inboxa dej men jag postade den i tisdags så fick du den inte igår så borde den komma idag.
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Trist väder här idag, varmt men mulet, typiskt, jag som tänkt bättra på brännan idag. Nåja, har typ tusen andra saker att fixa med.

Brukar LLM vara snabba på att skicka? Är såå nyfiken på gårdagens beställning ju.

• ängeln83
    Buttelina skrev 2011-06-09 13:06:41 följande:
    vad beställde du ? har liite blandade erfarenheter.. 1-4dagars leverans. ändå ok men inte alltid tokfort

Colibri baddräkt, lila Molo uv tröja till Meja och varsitt par Molo solbrillor

Veti sjutton om jag beställt därifrån innan? Nåja, det kommer inte idag iaf, beställde sent igår kväll.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17