-
Jag köpte stl 122/128 till min son som är 118 cm. Det sitter bra och har en hel del kvar på längden, så det tror jag blir bra. Det är väl isf om hon är väldigt knubbig som man kanske får gå upp i stl, men jag tror ändå det blir för stort i längden då...trueblue skrev 2010-04-13 22:10:32 följande:Frågar igen om molo linnena hade tänkt att köpa ett till dotter med kaniner.Hur är det i st. Dottern är 6 1/2år 123cm lång. Blir 122/128 bra tror ni -
Ja, gör det! Vill se...hzl skrev 2010-04-13 22:18:20 följande:Ingen av er som känner till baby botte? Har dom sötaste skorna jag sett i det märket. Kan man lägga upp bild? -
God kväll på er!
Sitter här hemma i min ensamhet, dricker vin och äter glass
... Barnen sover och sambon är iväg och jobbar hela helgen.
Har köptstopp ända fram till lön, så jag hinner planera inköpen väl
. Har fastnat för Mini Rodinis fina zebratryck. Men vad tycker ni Ava ska ha? Kan inte köpa allt.. Men tänker till ett par röda gamla converse hon har här hemma och även hennes lila fina "Dr Martins" från Kavat. Men ska jag köra på klänning och kanske leggings (men inte inte ihop) eller ska jag köpa topen?
www.oiidesign.se/images/eco_stor.gif
Inte danskt, men det kanske är ok ändå
?!?!
Är så fruktansvärt shoppingsugen!! Usch, det är trist att vara utan pengar
... Men snart får jag lön och A-kassa. Kommer få mer än jag fått på 5 år. Ser fram emot det
!! -
Stor stor kram tillQuiet thoughts skrev 2010-04-17 18:44:31 följande:Hej alla. Jag vill tacka så jättemycket för det underbara halsbandet ni ordnat åt Lova. Det var så ... ja så otroligt fint av er. Blev jätterörd då jag såg vad ni hittat på. Vi lär som ni vet bli en hel del veckor i Uppsala, det mesta skriver jag i bloggen. Har inte så mycket mer att säga om Lovas mående än att det är ju inte bra, hon är ju lam i benen men känner ju om man kittlas men hon kan inte använda dem längre. Samt att talet är sämre än Alvins för det mesta. Ta hand om er. Tusen kramar.
. Tänker på er!!
-
Hmm, konstigt... Men det är den här klänningen:Mawe123 skrev 2010-04-17 21:13:56 följande:Jag får inte fram dina länkar
www.oiidesign.se/designers.php&prodid=1231&colorid=1828
sen finns det leggings och en liten kortärmad top med småroliga ärmar. Vet inte riktigt vad jag ska ha, men den klänningen tillsammans med ett par leggings och röda slitna converse blir nog rätt coolt. Hmmm, jag vet inte... På bilden ser den sådär ut i modellen, men såg den på någon och då verkar den jättefin. Skulle vilja sen den på ordentligt. Ingen som har den? -
Åh, så härligt med en liten bebisCamillaJ skrev 2010-04-19 21:19:52 följande:Ja !! Oj redan 4 mån.. tiden går så fort !! Då väger han & Tuva nästan lika ;)
!!! Måste måste komma förbi någon dag sen innan jobbet så jag får se henne. Skönast och lugnast utan alla barn
.
Säg till innan du ska shoppa i stan. Du får ju inte åka in utan att jag jobbar
!
Hej på er andra
. Täntke kika in en liten snabbis i BT, men hamnade visst här först
...
-
Datorn Camilla, det heter DATORNCamillaJ skrev 2010-04-19 21:30:04 följande:Gick inte få in bild i mitt galleri? Datan bara tänkte och sen kom till "första sidan" men ingen bild ..mysko!!
!!
För mig funkar det inte om jag försöker lägga in bild när jag är i Firefox utan bara i Explorer... -
Camilla: Varför är du inte online på FB?
-
God kväll på er tjejer!
Hoppas allt är bra med er här i tråden. Här är det bara bra. Jobbar för fullt, men har haft en helg med hyfsat ledigt iaf, förrutom en massa trädgårdsarbete
.
Åh, va många sötnosar i BT
! Va stora alla barn börjar bli när man inte kikar in här så ofta.
ängeln83: Va lika Liam och Meja är. Hur gammal är hon nu?
Och lilla Lia
. Verkar som att det är en liten bebis till på G här i tråden. Härligt
!... eller det kanske är flera
??!
Lade in några bilder på Ava i BT. Idag har hon invigit sina fina kaninknickers. Underbart söta
! -
Men oj, va många glada gubbar jag hade med i inlägget. Måste vara extra glad ikväll haha