Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-04-30 14:52:21 följande:
    Då får man börja i tid... Vi kände oss lite gamla och tryckte ihop våra tätttätt istället!
    Vi började i tid och tryckte ihop 3 tätt
    Hoppas jag inte är för gammal om en sisådär 5 år {#lang_emotions_dreamer} Vi får se hur landet ligger då, om vi fortfarande är sugna på en liten till och om naturen vill det.
  • H I L L A
    Greksmurfen skrev 2010-05-02 09:41:18 följande:
    skriv det i molo lagersalg tråden =)
    Länk till salgtråden?!
    Glöm inte att min rumpa ska ha en plats i din bil ! Har sådan kraftig salgabstinens nu att jag nästan skakar
  • H I L L A
    Buttelina skrev 2010-05-02 10:23:10 följande:
    åhh men hilla, ska du åka i grekis bil? och kanske bo i min stuga? hmm alla som åker i grekis bil måste ju vilja åka två dagar
    Jag ska åka i grekis bil ja Trevligt att bo i din stuga!! Det gör jag gärna
    JAg är liiite orolig bara för den 29-30 maj har vi bokat en helg med hotell & Liserberg i Gbg. Då får salgen INTE vara!
  • H I L L A
    Greksmurfen skrev 2010-05-02 10:26:21 följande:
    ska vi ta en träff på eftermiddagen elelr e ni upptagna?? kanske en lite promenad till ngn lekpark?? maken ska jobba hela em...
    Vi tar gärna en lekdate nån em. Barnen har dagis till kl 14 och maken är borta hela veckorna.
  • H I L L A

Jag trillade också dit på Freshmilk (trots dyr frakt). Fina småfolk tröjan med hästar

Grekis -- Åhh vad kul för din syster, grattis

• H I L L A
    Buttelina skrev 2010-05-04 18:08:52 följande:
    den trillade jag med dit på mawe!!! det är ditt fel
    ja vi skyller på mawe annars hade jag aldrig gått in på freshmilk
    men fiiina tröjan !!!!
    Greksmurfen skrev 2010-05-04 18:08:14 följande:
    ja den va fin den tröjan ;).......här har ja ju totalt shoppingförbud nu om jag ska ha råd å åka på salg hahahaha...... ska ju faktiskt handla till två nu =).......*mys*jo det känns jättebra att hon har plussat nu... hon har varit rätt nere över det som hände =S.....
    hehe å jag ska köpa till 3 Men brukar inte hitta så mkt till pojkarna. De använder mest Meandi faktiskt.
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-05-04 18:09:21 följande:
    Bra val! Den har Ella, sååå fin
    Ja, jag hade för mig att jag sett den på nån söt tös i tråden. Har du bild i ditt galleri ?
  • H I L L A

Go kväll

Någon som har nåt bra tips mot kliande vattkoppor ???
    Har en ledsen och snart sönderkliad Hilda här
    Hon har fått flytande Tavegyl, men det hjälper inte....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17