Inlägg från: na96gen |Visa alla inlägg
  • na96gen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-05-02 20:45:23 följande:
    Ja visst är han ursöt?! Försöker febrlit komma på ett bra namn till honom nu. Godkväll!Roooligt med många paket ju! Allt är bra här. Hos er med?
    ooo vilken goding vad är det för ras ?
  • na96gen
    lillronya skrev 2010-05-02 21:11:59 följande:
    JA han är en riktig goding. Det är en blandras. Samojed, gråhund och husky.
    ooo så fin Min hund gick bort i höstas så jag är lite hundsugen, men vi har sagt att vi skall vänta lite ... Men han såg så kramgo ut så .. hihi
  • na96gen
    Greksmurfen skrev 2010-05-03 09:50:47 följande:
    gomorn=)bubblis vi får skicka videoklipphihi =).....å mms=Pronya: sicken gooo liten vovvsing =)....här funderar jag iställetpå att ornda med fodervärd till min lilla minicollie... =S....känner att vi inte har den tid för henne just nu och med en till liten som kommer =(.... hade varit kul å kunna dona med agility med henne (hon har tagit pris) =)...men som sagt krävs nog med ngn som har lite mer tid.... vill ju inte sätta henne blocket heller för de delen=(....hmm kan man ha lite delad vårdnad kanske =P...så hon är här från och till så där kanske....
    OOo agility  som är så kul jag har haft hund hela mitt liv men håller med, de hamnar så klart lite i kläm när barnen är lite större (när barnen är små var det ju enkelt att stoppa dem i vagn eller bärsele och vara ute mycket. Svårare när de blev större tycker jag. Vår kille (10,5 år) gick bort i höstas, supertomt här hemma. Håller på och kikar runt men vet ännu ej vilken ras .. svårt.
    Fodervärd - sälja.. inte några enkla beslut att ta Du har ingen i din närhet som kan låna henne ibland då och aktivera henne ?
    Om vi bor nära kan jag låna henne ibland {#lang_emotions_flower}
  • na96gen
    Greksmurfen skrev 2010-05-03 11:31:05 följande:
    jo visst finns det folk i närheten men de kan vella ha henne ngn dag typ=S.. åvill ju ha lite kontiunitet för vovvsingen.. man håller henne så kör så att säga=)... så man villj u hennes bästa..jo tänkte att man kunde ju börjat med fodervärd för att se hur man känner det... knner att det e så himla mkt här hemma min son som är 18mån en till som kommer BF 2 aug .... sen jobb/studier ...finns inte mkt tid över till henne, förutom promenaderna... å hon älsakr ju skogen, där hon kan ströva fritt=)... vad hade i för vovvsing innan??=)
    jag hade en Pumi - helt underbar arbetsnarkoman men det gick Var lika för mig Simone var 1½ när lillebror Robin kom. Idag är de snart 5 och 3 tiden går fort
    Självklart skall det vara en bra lösning för hunden, annars blir det ju bara jobbigt för alla. Jag fick lämna min till mamma, men inte så länge (1 natt max) men tillräckligt för att alla skulle coola ner sig, han blev lite stressad av alla ibland (Robin skrek i 6 månader) så han fick ju lite ont i öronen. Även grannarna fick ont i öronen
  • na96gen
    H I L L A skrev 2010-05-04 22:42:10 följande:
    Go kvällNågon som har nåt bra tips mot kliande vattkoppor ???Har en ledsen och snart sönderkliad Hilda här Hon har fått flytande Tavegyl, men det hjälper inte....
    det som fungerade på mig var att duscha och potatismjöl
    Mycket potatismjöl gick det åt eftersom jag var gravid i 6 måndaden Hihi...

tycker synd om dina små .. usch med vattkoppor
  • na96gen
    FL Lisa skrev 2010-05-05 14:41:03 följande:
    ja rea är mycket nice Jag fick lite smått panik när jag för bara några dagar sedan insåg att jag mest troligt inte kommer kunna åka på underbara-barn-mässan i stockholm i år och det är ju där jag tidigare handlat i stort sett allt NS.Så nu gäller det att hänga med på dom reor som dyker upp.
    barn-mässan i stockholm - När är den {#lang_emotions_sealed}
    'bara' 20 mil så det vill jag åka på .. hihi
  • na96gen

FL lisa: aha ,.. trodde (läs hoppades) att  det skulle bli snart Tack

• na96gen

Busbellan: var in och kikade och såg att din oxå var en 07. Min son är likadan, så underbara {#lang_emotions_sealed} Inget blir som de vill .. jammi..  Får la hoppas det går fort över. Har inget minne av att storasyster var så här när hon var 3 .. men men Trots eller trötthet .. ja du ..

• na96gen
    Busbellan skrev 2010-05-05 19:34:50 följande:
    Idag när Ella skrek som värst la jag mig jämte henne på golvet och skrek lika högt.
    vilken härlig syn, det hade jag velat se {#lang_emotions_sealed}
  • na96gen

ja tomma magar är bäddat för trubbel .. usch ja ...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17