Inlägg från: etindris |Visa alla inlägg
  • etindris

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smileycat: Vad synd för dig för den är jättefin (men jag är glad). Troligtvis samma klänning då jag letat ett tag efter den. Hittils är jag jättenöjd.

Det är typiskt att något skall krångla precis när man skall ninja. Tycker det händer för ofta, barnen bara behöver en just då ( alla fall minna).

• etindris

Någon som vet om 249 kr är ett bra pris för en katvig velourklänning i en äldre rand?

• etindris

Smultronhjärta: ja det är katvigs lila vita velor klänning,med kort ärm helt ny. Gillar den men är osäker om 249 kr är att överbetala.

• etindris

Håller förresten med letar man klänningar är villervalla, katvig meandi och molo ( om man kan ha babyklänningar ) super. Min lilltjej älskar sina molo klänningar i år. Fabvoriten  (för henne) är kaniner klänningen och karusellhästarna{#lang_emotions_sunny} Jag själv älskar fjärilar och prästkragar

• etindris

Molnen. Jag tror det 399 kr men inte säker

• etindris

Smileycat: vad mysigt att hon slocknade vi sju{#lang_emotions_wink} Mina barn hade fredags dsico till 21.30 och nu har de slocknat ÄVEN maken som somnade med sonen{#lang_emotions_sunny}

Är det för mycket att ge 249 kr för en kortärmad velourkatvig klänning?

• etindris

Smileycat: va gosiga de är de små.

Mina "monster" hade fredagsdicco till 21,30 sedan deckade de. Mina har svårt att somna för kvällen men när de sover soverde{#lang_emotions_smile}

Vad skulle du ge för en lila vit kortärmad velourklän

• etindris

Smileycat: hihi låter nästan som att läsa en {#lang_emotions_smile}

• etindris

Någon som vet hur katvigs velourklänningar är i Storlek. Min tjej blir 2 år i juli och är ca 84 cm lång. Jag vill ha den i höst. skall jag ta 86 eller 92?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17