• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Milliz skrev 2010-06-23 14:42:04 följande:
    Ja porto är ju inte sådär jättekul att betala Men den borde ju komma in i någon svensk shop. Fast jag är ju sugen på klänningen också. Men jag har beställt en rådjursklänning fr b&r så jag tror att jag väntar och provar hur den sitter på Ella innan jag köper en till.
    Ja jag tyckte också att stjärnärmarna var jättefina på den tröjan Vilka problem man har
    Elias 070202 Ella 080920
    Tror jag du gör rätt i. Kommer säkert in någonstans och då har det dykt upp ännu mer roliga nyheter...... Tungan ute Rådjursklänningen är ju ett måste för alla tjejer. Tyvärr så, trots att de kommit i större storlek så tror jag inte att en 122/128 passar min dotter.
  • Morty
    ChokladMoshin skrev 2010-06-23 14:53:28 följande:
    Här shoppas det för fullt ser jag.

Idag fick jag kalleles till RUL till nästa vecka och jag som bara varit gravid i 2 dagar, jag hinner inte med......
    Brukar ju tycka att det är en evighet till det där RUL, nu lite för snabbt kanske.
    Funderar på om man ska kolla kön, brukar ju inte göra det annars......Drömmer
    Ska tydligen ha barn i November......
    Hade nog också kollat bara för att du inte gjort det de 3 andra gångerna.
    Sen är ju vi nyfikna och vill veta också ju.....
  • Morty
    lillronya skrev 2010-06-24 14:39:05 följande:
    Hej i tråden!
    Nu har jag hämtat våra fiiiina molosar.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    Såg dem!!! Så himla fina!! Kanonsnyggt med de randiga till. Fasiken att Moa inte kan ha den klänningen. 
  • Morty
    lillronya skrev 2010-06-24 15:23:46 följande:
    Kan hon inte ha 122/128? Den är ju ganska stor.
    Får inte ungaskrället att prova kläderna. Hon är på sitt sämsta humör idag och henne hade vi med på väla. Suck och pust och sår i öronen...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    Kanske får ta och testa den på henne men hon klagade över en som stramade över ryggen/axlarna. Uuuuj .....jag är INTE avundsjuk på er som haft med henne på shoppingtur. Hoppas hon är på bättre humör imorgon.
  • Morty
    Pepper79 skrev 2010-07-07 13:37:27 följande:
    vet tyvär inte, men fiiina är de {#emotions_dlg.flower}
    Ja visst är de. Jag klickade hem ett par till Moa men nu blir jag nervös att 134-140 ska bli rent för stora....Kanske ska ta ett par 122-128 också.
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-07 13:38:25 följande:
      crazy Bubbla
    Ja hon ser verkligen Wild and Crazy ut.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17