• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-12-08 15:01:12 följande:
    Ah, snabbt jobbat. min tar nog ett par dagar då jag betalade idag vid BG.
    Preggi skrev 2010-12-08 14:59:37 följande:
    Den är så himla fin den grön/gröna Önskar jag hade en liten att shoppa suits till.. Finns så mkt fint nu ju..
    Ja, om den är som den gamla gröngröna så är den fin. Ser fin ut i alla fall och Lea passar i färg. Visst finns det mer att välja på med en liten hemma. Har du inget syskonbarn eller kompis barn att shoppa till?
    Det finns inga småbarn just nu tyvärr. Inga syskonbarn heller än så länge men när det väl kommer kan det ju bli många på en gång. F har ju 4 systrar..
    Tror att det är bäst att vi skaffar en egen Drömmer
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi

Godmorgon

Pepper vad fin overallen var på! Härlig färg. Den ser ut att sitta som den gör på M. Jag tror att den räcker nästa år med men funkar redan att använda. M vill bara ha MAT overallen nu inte molo.

Dolphin skrev 2010-12-09 07:53:31 följande:
    Ingen?

Fick tips att denna tråden säkert hade koll på alla affärer med de märkena.
    Det finns en del affärer som säljer dessa märker. Min favorit är vildänglar som ligger bredvid västermalmsgallerian. Finns en butik i NK med. Lite svårt att tipsa eftersom jag inte vet vart du ska? Babyshop har rätt mkt med.
  • Preggi

Ska köpa en ryggsäck till M i julklapp? Någon som har tips? Jag vet att hon vill ha typ toy story eller liknande men jag skulle vilja ha en utan figurer. Har någon testat molos?

• Preggi
    ChokladMoshin skrev 2010-12-09 09:55:08 följande:
    Har inte provat Molo´s men köpte MiniKånken till min minsta, hon älskar den.
    P har en minikånken och jag vill gärna ha en annan till M. Men de är fina..
    solouniko skrev 2010-12-09 10:07:23 följande:
    Vi har molos lila ryggsäck, kanonbra och snygg dessutom Tnkte köpa minikånken men varenda människa här har snart en sån så det kändes roligare med en annan. Desutom är spännet över bröstet kanon så den inte "ramlar av"
    Hur stor är den? Har aldrig sett den irl.
    Någon kalender som har molo rea idag?
  • Preggi
    ChokladMoshin skrev 2010-12-09 10:13:38 följande:
    Aha, du ser  vilken bra koll jag har
    Preggi skrev 2010-12-09 10:09:40 följande:
    P har en minikånken och jag vill gärna ha en annan till M. Men de är fina..

Hur stor är den? Har aldrig sett den irl.
    Någon kalender som har molo rea idag?
    Ok, men prova Molo, dom är fina i alla fall.
    Hoppas att det kommer bra % rabatt i någon lucka nu.. Vill ha kisselakanen med.
    Någon som klämt på lakanen? Är de mjuka och sköna?
  • Preggi
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-09 10:30:01 följande:
    Jag har både kisselakanen och fotbollslakanenGlad

Kan väl inte påstå att de är supermjuka direkt utan vanliga som typ alla andra lakan är. Inte några satinaktiga, de är ju mer mjuka.

Men de är finaFlört

Dock så tycker jag att de är lite lite bleka faktiskt om man jämför med hur starka färgerna är på molos kläder i vanliga fall.
    Ok, vad synd. Då kanske jag ska hoppa över dom. Är de bleka från början eller bleks de i tvätten?
  • Preggi
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-09 10:48:04 följande:
    Nä asså de är inte bleka men lite blekare än vad jag trodde de skulle vara. Men det kan ju vara för att det är så stora tryck också. Jag har bara tvättat våra 1 gång och jag tyckte inte att de blektes något direkt av tvätten.

Nä köp dem, de är fina iaf tycker jag Glad

Själv vill jag ju egentligen ha regnbågarna till oss vuxna men det har jag inte köpt ännu och de lär väl vara slut nu kan jag tro.
    Jag ska nog köpa dem till ena dottern iaf. Den andra vägrar ju lakan ändå så det känns lite bortkastat
    Hoppas att de kommer bra % i någon kalender..
    Regnbågarna är sååå fina tycker jag. Tyvärr passar de inte in hos oss annars hade jag köpt dem med en gång.
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2010-12-09 18:21:46 följande:
    Visst är den!!
    Hon tackade Butte så antar att det är en gammal modell som hon köpt privat av henne. *lövley*
    Hej vännen!
    Allt bra med er?
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2010-12-09 18:28:17 följande:
    Hej
    Jupp, ska hem från jobbet nu och snosa lite på O innan jag tar vid kvällspasset
    Hoppas det är super med både dig & töserna!
    Du jobbar väl inte dygnet runt?
    Här är det som det är men det blir nog bättre snart..
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2010-12-09 18:35:46 följande:
    Neeej är du tokig! Ledig mellan 19-21  och 01.30  - 09.00 ju (& det är alldeles för mkt ledighet , kommer aldrig ifatt Obestämd )

Är det du som är dålig?
    Låter som ganska mkt jobb..
    Det är bara jag..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17