Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-10-26 16:25:18 följande:
    Tack för info! Jag har förstått att de är stora i storlek, vet du HUR stora? Drunkar Milla i 92? Hennes båda andra är ju i 86 så jag hade tänkt köpa 92, då borde den väl funka nästa år också. Ja den verkar verkligen superbra!
    Kristyr skrev 2010-10-26 16:20:56 följande:
    jag har en grön nanook hänger i garderoben i väntan på många minusgrader. Men det fick väl inte så bra betyg i nått test i år Obestämd
    Men vi fick dem, fick inte välja nått annat märke heller för sonen skulle HA nanook
    Åh den gröna tycker jag är sååå fin Är väääldigt svag för grönt, speciellt sådär härligt äppelgrön! Äsch dom där testen har jag svårt att tro på. Tycker dom verkar så konstiga! Coop vann väl förra året? Obestämd Vilken storlek har du?
    Jag har 92 till Hilda och hon är 88 cm lång och där finns gott om växtmån. Hur lång är Milla ?
  • H I L L A
    solouniko skrev 2010-10-26 16:29:44 följande:
    Har du bild? Milla är nog strax över 80 cm.. Vilken färg har ni?
    Röd/svart
    Har tyvärr ingen bild just nu. Tror inte hon kan ha större än 86 faktiskt. De säger att växtmånen är inräknad i deras storlekar, att man ska ta den stl som barnet är långt.
  • H I L L A
    030.JPG Klickbar

Inte världens mest samarbetsvilliga dotter
    Men liten Hilda 88 cm i stl 92. Hade kunnat ha 86 också, men denna blir nog bra efter nyår och kanske även nästa höst.
  • H I L L A
    Duntoffla skrev 2010-10-26 18:31:10 följande:
    Noel i strl 92 i vintras

och 104 nu häromdagen

Noel är ca 100-102 cm

Fin Noel är !!!!
    Den blåa har Melker nu i 110. Sååå fin blå färg tycker jag !
  • H I L L A
    solouniko skrev 2010-10-26 18:36:23 följande:
    Ja verkligen, Sist var ju varje vecka såå lång och nu har jag knappt hängt med alls och är redan i andra trimestern tydligen. Haha! Mår så himla mkt bättre nu också så det kan ju spela in med

Fiiina bilder! Ja många verkar vara nöjda med Nanook, och nästa höst ska hon förhoppningsvis börja på ur & skur så då är verkligen bra ytterkläder ett måste. Men 86 till 80 cms Milla borde bli lagom då
    86 blir nog också ganska stort, 80 hade nog varit perfekt, men verka inte göras i 80 ?
  • H I L L A
    stjärna4 skrev 2010-10-28 08:54:52 följande:

Tror ni strl 92/98 blir bra till min snart 2-åring på ca 85cm?Kanske någon som har den eller har sett den som kan säga om den är fin!
    Den är jätte fin !!! Har den i 92/98 till min dotter som är 88 cm.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17