Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Men hon har nog blivit som Klara med långa armar och ben kanske!
Jag är lite kär!!!
Alva börjar förskolan i morgon och behövde ju faktiskt en ryggsäck. Såg Molos när jag var på LLM i torsdags men kom inte för mig att köpa en.
I fredags var det dock som att hemsidan kallade lite på mig och jag kände mig tvungen att klicka hem den. Den kom idag och ååååhhhh så fin den är!!!
Och precis lagom stor för en ettåring
www.luckylittleme.se/Graphics/Products/55183.jpg
Bilden gör den inte alls rättvisa tycker jag. Färgerna är klara och fina!!
Åh... Nu kom jag på att jag _måste_ ju shoppa nåt!!! Vilken glädje!!
Ska på ny-bebis-besök hos en av mina äldsta och bästa vänner på onsdag och har ju inte handlat någon present
. Nätshopping kan det ju inte bli tal om (eller... om jag beställer i morgon kan jag ju få det till ons om dom är snabba.. Men vågar man lita på det? Finns det några som lovar snabb leverans?). Men jag har hela dagen på ons på mig. Ska inte dit förrän på kvällen. Och i Malmö finns ju en del roliga affärer.
Men behöver tips!!! Jag vill ju köpa nåt som jag tycker om, men samtidigt något som Lille Elias mamma också ska tycka om och vi har väl kanske inte riiiiktigt samma smak. Så något färgglatt och roligt, typ Molo eller Småfolk eller så, men ändå inte FÖÖÖR över the top!
Jag har sjukt dålig koll på pojkprinten hos Molo t.ex... och ännu sämre koll på print överhuvudtaget från Småfolk..
Bara för att visa att vi kan vara rätt OT här så måste jag bara visa en bild på en av sakerna Alva fick i present igår. Så himla fina!!!

(Lindex alltså...)