Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-06-14 12:44:20 följande:
    åh kul

Så jäkla störande Varför kunde inte sms:et kommit typ 5 minuter tidigare för? *asg*
    Hoppas på några paket i lådan idag så kanske jag kan hålla mej med att hämta LLM paketet imorgon, frågan är bara vilket av dom det är? Väntar ju 2 från LLM, det jag beställde först, baddräkten och uv tröjan borde ju kommit direkt i lådan ju.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Gillar faktiskt inte heller nåt från det nya Molo jag sett, förutom den orange lurven då

Idag kom colibri baddräkten och uv tröjan, ååå så fin Meja kommer vara på stranden Colibri baddräkten är ett måste till alla tjejer Fick även varsitt par Molo solglassögon till barnen.
    O så har jag 2 paket som väntar på Posten, sitter och samlar energi till att stoppa in barnen i bilen och hämta dom

• ängeln83

Pjuh, paketen hämtade, nu ska dom öppnas, nyfniken är jag, kommer knappt ihåg vad jag beställt, mer än Molo skor åt båda.

• ängeln83
    h80 skrev 2011-06-14 18:13:22 följande:
    de såg ju jättefina ut. Kanske skulle testa ett sånt. Är det 1 plagg/paket?
    Det är väl lite olika men jag fick 2 plagg per paket
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-06-14 18:14:23 följande:
    Massa fin shopping!
    TOOOOOOOK nöjd, nu har jag öppnat det sista paketet från LLM, rena rama julafton det här. Barnen blev sååå snygga i skorna.
  • ängeln83

Bör man hålla sej ifrån Ajabaja? Vågar knappt kika på kläder längre, har shoppat alldeles för mycket nu känner jag

• ängeln83

Men åh, är det bara jag som tycker att Molos luvar börjar bli lite uttjatade? Känns som det är ungefär samma färger varenda gång, bara den orange som kändes som en nyhet lixom.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17