Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-03-12 11:28:21 följande:
    Åh vad det ser fint ut sådär uppradat!
    Mössor behöver vi fylla på med. Visst har vi en hel del, men man måste ha i alla möjliga färger ju.
    ja man måste ju ha mössor som matchar allt eller hur Drömmer jag vet att det är galet men alltså jag älskar mössor
    lillronya skrev 2011-03-12 11:28:53 följande:
    Hahaha jag visade nyss dina bilder för R så att han skulle se hur lite vi har.
    Skäms
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    melizza skrev 2011-03-12 11:34:20 följande:
    Men Butte din galning......jag som tyckte att jag hade mycket mössor men jag har nog inte ens hälften.....

Är det nödvändigt med 4 st regnbågsmössor då? Dem kan du ju sälja minst 2 av iaf
    nix regnbågarna är favoriter ju barnen har vars en strl 3-5 som passar nu och strl större som passar sen så ja 2 st kommer säljas så småningom
    melizza skrev 2011-03-12 11:35:04 följande:

Butte: jag ville nog mest säga *fan va avis jag är *

haha
  • Buttelina
    melizza skrev 2011-03-12 11:34:20 följande:
    Men Butte din galning......jag som tyckte att jag hade mycket mössor men jag har nog inte ens hälften.....

Är det nödvändigt med 4 st regnbågsmössor då? Dem kan du ju sälja minst 2 av iaf
    men du har du hälften så många till ETT barn bara till stella eller i så fall är du ju lika galen som mig
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2011-03-12 11:41:40 följande:
    näääääääää folk skulle ju kunna få för sig att jag är shopoholic Oskyldig
    mmm EXAKT Drömmer

ALLA vårjackor inkl fleece OCH alla mössor vill ja ha bilder på tack
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-03-12 11:42:19 följande:
    Han håller inte med dej, men han själv vill ha minst 7. En för varje dag.
    Så han fattas några. Han har stjärnfall från molo, bilmössa från me&i och döskallemössan fårn lilla ego. BARA
    men R då så om han får ha 7 och sen får barnen vars sju. det blir sammanlagt 42mössor va? då måste du ju få shoppa några väl
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-12 11:43:36 följande:
    Butte jag ligger nog i klass med dig skulle jag tro när det gäller mössor Glad Dock så är det inte så många köpemössor längre för många har jag rensat ur, de flesta är ju hemmagjorda :)

Men jag håller med, man måste ha mååååånga att välja mellan så man inte tröttnar!
    jamen preciiis vill se bild
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2011-03-12 11:47:55 följande:
    du blir nog besviken på fleeceavdelningen...Maia har bara 2 molo och en småfolk o småfolken är nu för liten.
    Mateo har en vantfleece, 2 lurvjackor och 1 lurvoverall från Molo och 2 småfolklurvar. Sen finns det ju lite i växalådor och säljalådor också...ska de också fotas?
    JA ALLT ska vara med på bild
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-03-12 11:48:31 följande:
    Absolut en bra tanke!
    Den ska jag framföra för där är jag inte alls än.
    bra du får ge han lite glass så ger han säkert med sig
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-12 11:49:38 följande:
    Ojoj det tror jag nog inte att jag bör visa Glad Om inte annat så tar det ju en halv evighet att få med alla på bild Flört 
    Leia har mest iaf, där hittar jag "nya" mössor hela tiden som jag glömt bort att hon har. Men tror jag måste uppgradera dem båda nu till våren och fixa lite fler till dem, variation förnöjer ju eller hur.
    jaa visst är det så!! variation förnöjer det är DÄRFÖR vi har så många jackor och mössor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17