• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-01-25 21:07:18 följande:
    ÅH LÄSTE NYSS ATT SMÅVI stänger butiken såå ledsen för hennes skull
    Så tråkigt tycker jag. Den bästa butiken med den bästa servicen.
  • jompa

Godkväll.
    Nån som fått  in mycket Katvig? De flesta har bara lite strö delar tycker jag.

• jompa

Godkväll tjejer.

Hur går det för er på T och FB just nu? Är det någon ide att sälja nåt just nu eller inte?

• jompa
    Tjollabolla skrev 2011-02-13 09:57:02 följande:
    Hallå i tråden!

Är det nån här som har V-Smile tvspelet åt sina barn? Funderar på att köpa det till Milo nu när han fyller 4. Som det är nu tar han våra mobilen och spelar med heeela tiden!
    För vilken ålder är det spelet?
  • jompa
    Mamma till Simon skrev 2011-02-13 10:35:46 följande:
    köp ett nintendo ds de har båda våra killar och det är faktiskt det de spelar mest på, smidigt att ta med sig också
    Håller med, det är ett perfekt spel till de små, och just att man enkelt tar med det gör det ännu bättre tycker jag.
  • jompa
    Helle skrev 2011-02-16 21:48:56 följande:
    Nä, fast det finns ändå ett par som man känner att "det där är Ella" (även om du kanske tycker annorlunda). 
    SmillaMilla skrev 2011-02-16 21:23:10 följande:
    VA! Nu blir jag ju nyfiken!
    Vi får se om du kommer på senare vilket jag tänkte på Jag måste nog låta det vara osagt i dessa sammanhang just nu tyvärr. 

Fick hem jättefina kläder häromdagen . Så glad att jag chansade på den grön / blåa Katvigen, var så osäker men nu är jag nästan kär
    Så fin i färgen, gillade även lila väldigt mycket och så klart den blå/ blåa Katvigen. Härliga färger.
    Skulle gärna se de andra irl för är de lika fina så måste nog mer innhandlas.
  • jompa

God morgon tjejer

Tofflan: Brrr det är inget skönt när det är så kallt, sol är nice men inte kylan.

• jompa
    solouniko skrev 2011-02-19 08:43:10 följande:
    Godmorgon! Här vaknar vi också till strååålande sol och det ser så vårigt och fint ut! Tills man slänger en blick på termomtern som återigen visar -30 och bestämmer sig för ytterligare en tråkig innedag Blää vad less jag är! Och jag sóm hoppades så att min butik skulle få in NS igår så hade vi kunnat roa oss med lite shopping iallafall. Men icket! Mem men. Jag är inte bitter

Illa med detta vädret. Global uppvärmning, jo jo men inte här i alla fall.
  • jompa
    Buttelina skrev 2011-02-19 08:48:18 följande:
    ja helt galet
    Buttelina skrev 2011-02-19 08:26:56 följande:
    sist ut först in eller Drömmer
    det klarade sig tack vare dunis
    Vilken mysdag du ska ha idag, lite avis faktiskt. Hoppas min lilla bestämda dam kommer tycka sånt är kul om några år. Tvivlar dock men man ska aldrig säga aldrig.
  • jompa
    Buttelina skrev 2011-02-19 08:55:09 följande:
    jaa verkligen mysigt. vi ska åka med en kompis och hennes dotter. men nu för en stund sen ringde min kompis o sa att dottern inte kände sig så bra   dessa jäkla sjukdomar.. jag berättade för bella att det kanske inte blir nån bio. hon tyckte det var trist men sa sen "men vi kan väl ändå åka upp o kolla på kläder och gå på mcdonalds" hon älskar sånt.

Gillar inte ni tös att kolla på bio och gå i stan
    Haha gå på bion kan väl vara ok men att gå på stan är mest en pina för oss båda.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17