Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God kväll!
    Sitter och knåpar med ot-beställning på Meandi som jag nyss kommit hem ifrån. Är så förvånad över hur många som är besvikna. Jag hittade massor i höst! Framför allt till mig. Känns som att de gjort lite mammaplagg i annan stil, liksom som inte lyser Meandi. Det gillar jag. Fast kanske gillar jag kollektionen för att jag inte gillat de två förra sådär jättemycket. Karla valde iaf svarta dinotröjan m tillhörande mössa som hon gick runt i hela tiden. Fast mest älskade hon den avskyvärda blommiga velourtunikan. KAN bara inte köpa den, även om hon gillar den.

Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Stormis
    Busbellan skrev 2010-08-11 22:00:14 följande:
    Ja, den var HEMSK, gjorde ju ont att titta på den
    Hur tänkte de där liksom

Här blev det bara ängeltunikan, men kan nog tänka mig monstermössan också
    De tänkte antagligen på barnen. Karla ÄLSKADE denna. Gick runt och myste och snurrade HELA tiden. GRÄT när jag tvingade den av henne. Å så köper jag den inte ens. Funderar på att blidka med cerisa krontunikan. den går iaf att ha snygga legggings till. å den modellen tror jag att hon kan snurra nöjt i med .
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-08-11 22:25:33 följande:
    Me&I på tapeten ser jag. Jag har precis kommit hem från en träff 760kr fattigare från fyndlådan och 3175kr fattigare kommer jag bli när räkningen kommer på det jag handlat Tyst
    Oj då...men då är en hel del till mig själv faktiskt
    Stackars Mateo fick bara en velourdräkt och två hemliga plagg...sen frossade jag o Maia i kläder istället

Hon var ju dock som vanligt, detta ville hon ha: Bankare (verktygtröja), bilar, dinosaurier (såklart INTE klänningen!), grävskopor och space. Efter mycket förtvivlat gråt gick jag med på att köpa spacetröjan...resten valde jag själv...
    Då är vi i samma liga även om det inte fanns nån fyndlåda för min del. Dock så fick jag ett par sputnik-tights . Köpte också 3 plagg till mig själv, så det var ju det som gjorde att pengarna drog iväg. Tycker att de var superfina i år Hjärta. Karla fick dinoklänning, dinotröja + mössa (egenvalt), cerise cardigan, cerise krontunika och alla de smalare plyschbyxorna. Trots att byxorna är för dyra så gillar jag verkligen den modellen. De sitter så fint på henne. Lindex är så himla pösiga. Eg inte värda pengarna, men nu såg ju midjeresåren toppen ut och och om gummibanden i fötterna töjer sig är det väl inte värre än att man få reklamera .
  • Stormis
    ChokladMoshin skrev 2010-08-11 22:50:15 följande:
    JA, den är nån konstig vinröd/brun, så ful! Kräks
    Gissar att du inte köper den till dig själv då . Men nje, gillade inte heller den. För mycket på nåt sätt.
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-08-11 23:03:05 följande:
    Vad köpte du till dig själv? Jag köpte den grå plychklänningen med slända, leggings och kofta
    Maia fick cerise cardigan, cerise krontunika, ängeltunika, yogabyxorna, strumpor, spacetröja och 2 hemliga plagg.
    Nästan samma . Sländtunikan, kurbitstunika och kurbitskofta.
  • Stormis
    Tjollabolla skrev 2010-08-11 23:09:44 följande:
    Godkväll!
    Fler som shoppat Me&I ikväll ser jag! Jag skulle ju tydligen ha party här fick jag veta i måndagskväll Så jag fick ju offra mig och shoppa lite... Blev 3 tröjor och ett par byxor till milo: Plyschtröjan med dino, tröjan med hunden både på framsidan och baksidan och grävmaskintröjan. Och turkosa velourisar. Lia fick inget! Det fanns ju i stort sett bara klänningar, inte så praktiskt nu när hon mest ålar runt och snart kommer krypa. Surar som F*N över att velourdressen bara fanns i turkost. Varför liksom?! Vill haaa i rooosa....
    Och jag surar över att de flyttat fram alla applikationer . Hade en magvägrare som sen bara satt så alla gulliga applikationer på rumpan var helt värdelösa för vår del. Nu när jag fått en tidig krykare sätter de applikationen på bröstet. Syns ju inte på honom då heller . Ville ju ha nåt sött rumptryck . Fast min säljare sa att det kommer massa bebiskläder i ett senare nyhetssläpp från ett samarbete med Cecilia Blankens (tror jag att det var, nån bloggtjej... Har visst noll koll ).
    Saraia skrev 2010-08-11 23:22:00 följande:
    Fortsätter OT här... vilken stl tog du t Maia o hur var mamma koftan/cardigan i stl?
    Upplevde den också som normal, men flexibel i stl eftersom man knyter den. Jag tog samma stl som de andra kläderna.
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2010-08-12 10:20:18 följande:
    Ja det är klart Fast jag tröttnar såå fort på kläder så jag vågar inte ha några växalådor Meja har typ 2 body och 3 muddisar som väntar på hösten.
    Visst lätt att tröttna, men jag kan inte låta bli när jag hittat fint på halva priset. Vet ju att jag komemr vilja ha dem senare och då får jag bet nästan samma pris för beg på T. Så jag handlar friskt. Fast bara max 2 stl större
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-12 14:55:32 följande:

Å tjejer!!! Vi har fått brev brev BREEEEV!!!!!

Inga avvikelser funna...

Tårarna bara rinner här, väntan är över och bättre svar kan man inte få, bästaste brevet i hela mitt liv!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! !!!!!

*LYCKA*

HjärtaBabyHjärta Åh, vad skönt att få veta
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-12 15:35:24 följande:
    Undrans om man ska ta o fira med en dockhusfilt Drömmer
    Solig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17