Tjollabolla skrev 2010-08-11 23:09:44 följande:
Godkväll!
Fler som shoppat Me&I ikväll ser jag! Jag skulle ju tydligen ha party här fick jag veta i måndagskväll

Så jag fick ju offra mig och shoppa lite... Blev 3 tröjor och ett par byxor till milo: Plyschtröjan med dino, tröjan med hunden både på framsidan och baksidan och grävmaskintröjan. Och turkosa velourisar. Lia fick inget! Det fanns ju i stort sett bara klänningar, inte så praktiskt nu när hon mest ålar runt och snart kommer krypa. Surar som F*N över att velourdressen bara fanns i turkost. Varför liksom?! Vill haaa i rooosa....
Och jag surar över att de flyttat fram alla applikationer

. Hade en magvägrare som sen bara satt så alla gulliga applikationer på rumpan var helt värdelösa för vår del. Nu när jag fått en tidig krykare sätter de applikationen på bröstet. Syns ju inte på honom då heller

. Ville ju ha nåt sött rumptryck

. Fast min säljare sa att det kommer massa bebiskläder i ett senare nyhetssläpp från ett samarbete med Cecilia Blankens (tror jag att det var, nån bloggtjej... Har visst noll koll

).
Saraia skrev 2010-08-11 23:22:00 följande:
Fortsätter OT här... vilken stl tog du t Maia o hur var mamma koftan/cardigan i stl?
Upplevde den också som normal, men flexibel i stl eftersom man knyter den. Jag tog samma stl som de andra kläderna.