Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-05-09 09:47:25 följande:
    Godmorgon!Vilken natt vi haft! Lia har sovit i 8,5 timme *Mamma löves* Ängeln: vad duktig Liam är! Vi har nästan precis lyckats få Milo att sluta tjata om nappen på dagarna... Han är totalt tokig i sin napp, nu har han den (DOM) tack och lov bara när han sover. Men om han fick skulle han ha dom konstant....
    Morning

Åh så skönt, duktiga Lia

Ja det känns så skönt när vi äntligen blivit av med den, han har iof bara haft den när han ska somna aldrig på dagarna men han hade nog också gärna haft den dygnet runt om han fick.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-09 09:56:04 följande:
    Vad tycker ni om denna klänningen till dopet? Jag tycker den är superfin, men hoppas innerligt på lite rea innan dess för jag kan banne mig inte med att köpa en klänning för 500 spänn till en 3 månader www.smavi.se/shop/smavi/images/shop/DSC05071....Nån som vet hur den är i storlek?
    Hur fin som helst och passar perfekt till dop, men JA, lite väl dyr kanske

Ingen aning om storlek tyvärr men klänningarna brukar väl vara ganska normala i storlek?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-09 20:12:20 följande:
    Sorry Ängeln... Men jag vill vääldigt gärna ha den  Å så tänkte jag att din skrutta måste va på gränsen för en 62:a
    Ingen fara vännen Du gjorde mej snarare en tjänst, fick för mej att det var 68a när jag budade på den
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Här tog vi oss lite sovmorgon idag, Liam är betydligt mera svår sövd nu när han inte har napp längre, igår var klockan 23 innan han somnade, trots att han varit vaken sen kl 7

Idag måste jag ringa angående Mejas förkylning eller vad det nu är, hon har hostat och andats konstigt i flera veckor nu. Sambon började bli lite rädd för att det ska vara pälsdjurs allergi eftersom hon blir mycket bättre när vi inte är hemma, huuu, det vore verkligen en mardröm.
    O vart ska man ringa, bvc eller vc?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-09 20:57:40 följande:
    Usch ja vad det är trist...Ängeln, visst sålde du din MALA soldress? Fick du bra för den?
    Nä jag har inte sålt den Den passar även denna sommaren misstänker jag. Dessutom så har dragkedjan gått sönder så jag tror inte jag får så många kronor för den.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    FL Lisa skrev 2010-05-10 08:50:44 följande:
    godmorgon.oj..hoppas verkligen inte att det är pälsdjursallergi.Jag vet faktiskt inte vart man ska ringa men själv tror jag att jag hade börjat med BVC så att dom får hänvisa vidare om det är någon annan man ska prata med.
    Morning

Nä det vore verkligen inte kul, inte med tanke på att vi har hund. Vet inte hur ärftligt det är med både sambons bror och pappa är kraftigt allergiska.
    Jag börjar med bvc så får vi se vad dom säger.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-05-10 08:54:40 följande:
    God morgon!Börja med att ringa till bvc sedan får du antagligen en remiss till barnavdelningen så att de kan göra tester där.
    Ringde just till bvc och vi skulle åka dit senare så att hon kunde lyssna på lungorna och sådär. Hon sa att det var lite väl tidigt för att utveckla allergi, med det var ju bara en tanke vi hade
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu sitter jag här i barnvagns djungeln igen...
    nån som kan tipsa om nån shysst vagn?
    Vi kommer nog sälja P&T:n efter sommaren och då köpa en ny vagn till Meja.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    H I L L A skrev 2010-05-10 10:35:46 följande:
    Hoppar in och säger Urban Jungle eller Bugaboo !!!Har båda och de kompletterar varandra såå bra Skulle jag välja bara en skulle jag välja UJ.
    Ja jag är lite sugen på en UJ men vill gärna ha vändbar sits :-/
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 10:45:04 följande:
    Vad vill ni ha för typ av vagn? Du gillade ju inte Buggan va?
    Det ska vara vändbar sits, hyfsat liggläge, smidig men ändå bekväm att gå lång promenader med, även skogspromenader. Vart lite sugen på en Bee fast jag egentligen tycker den är A P ful, men den verkar inte vara nån promenad vagn direkt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17