Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ingen som har mösstips till regnbågen? Tror ni röd/vita katvig passar till?

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Ängeln är du kvar?? Hur satt 86 på Meja? Milla är väl ca 78 och väger 10 kg och hon har 80 på  sina lurvar nu, bara två stycken har vi kvar Undrans om jag ska ta 86 eller tom 92 om de är ännu mindre än tidigare?

• solouniko
    Therese1981 skrev 2010-08-09 21:02:24 följande:
    Jag har ns röda till och det funkar super.....
    Tack Ja, jag ska köpa den nya röda mössan som kommer från NS. Men vill nog ha fler
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-09 21:03:07 följande:
    regnbåge overall?

då hade jag tatt en enfärgade NS till  
    Ja, blir nog både röd loch grön NS känner jag på mig Drömmer Blir det för mkr ränder om man hittar en röd/vit katvig måntro?
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-08-09 21:50:34 följande:
    Här är jag
    Jag har inte provat den på henne, men jag ska göra det imorgon innan jag skickar tillbaka den. Hon hade säkert kunna ha 74a men jag köper hellre lite större så att hon kan ha den längre.
    Jag köpte 92 till Liam när han var cirkus 1½ år, den var lite stor i början men funkade absolut.
    Hmm okej. Ja Liam är ju inte heller någon jätte 80 sitter fortfarande bra med liite växmån på Milla, men frågan är om det är värt att ta 86 om de är ännu mindre i storlek nu? Går nog direkt på 92 skulle jag tro. Hoppas de kommer till min lokala butik imorgon så jag får klämma och känna
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-08-09 21:58:28 följande:
    Såhär satt 92 på Liam, här var han runt 18 mån, vägde 11 kg och var 86 cm lång, men oj...va lång han var
    Gosis
    Sötisen! Oj ja vääldigt lång Milla blir snart 17 månader, väger prick 10 kg och är väl 77-78 cm Nåja de kommer ju in i veckan så jag får prova och se.. Känner mig väldigt sugen på en overall faktiskt! Vi har ju annars mest haft jackor senaste året, men nu när det blir höst och vinter kanske det kan vara mysigt med overall ändå? Åh vill klämma och känna NU
  • solouniko

Så mkt fina lurvar ni köpt tjejer Vet inte vilken jag gillar mest ännu, lila, gula och turkos ligger högt upp på listan Men, har någon sett fyrverkerimössan från Molo i stl 1-2 år? Har fått ett sånt habegär på den

• solouniko
    Stormis skrev 2010-08-10 20:40:12 följande:
    Kom inte in till stan idag, hoppas att min lokala butik fått in så att man kan få se irl nån gång! Än är nog min favvis den lila, men jag har för 17 jämnt lila lurvar till K . Varför ska de alltid vara fiiiinast? Turkosa underbar med, men den blir nog till lillebror då. Har ju en råååååsa tjej...
    Jag hoppas min lokala butik får in imorgon Ska bli kul att se vissa av färgerna IRL Ja, jag är också svaaag för lila. Nu har hon ju lila med gröna kanter men den med svarta ser ju också så underbar ut. Ja, jag läängtar helt enkelt
  • solouniko
    Mamma till Simon skrev 2010-08-10 20:50:51 följande:
    jag köpte en från eleraff i helgen
    Har spanat in hemsidan redan men den finns inte kvar iallafall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17