Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LJ2 skrev 2010-07-04 15:51:45 följande:
    ja, känns ganska skönt o ha gått igenom listan noga o packat allt som verkligen behövs =))
    *o förmodligen inte behövs, men det vet man ju inte.. vätskeersättning, tabletter mot diaree, febertermometer o alvedon? hmm.. omifallatt*
    baddräkten till lillan hänger på tork o ja.. e väl typ det..
    sen har jag gjort mitt, bara vänta på att timmarna ska gå.. =))
    funderar på o sola lite nu.. bara slappa..
    ska fixa mina naglar sen med *bra o ha syster som e utbildad nagelteknolog eller vad det heter som hon e*

så..

hmm.. äta glass e gott..
    Åh vad mysigt ni ska få det med utlands-semester!! *avis*
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-07-06 22:43:21 följande:
    nån som har bild på ett barn med nova stars shorts på? har beställt dom men kan ej bestämma mig för om jag gillar dom Tyst
    Min grabb finns i galleriet hos mig!
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-07-06 23:02:06 följande:
    gick visst inte att ta med två bilder på samma citat fiina är dom ju men hmm ni upplever inte dom som breda? gillar ni dom mycket eller gillar ni tex lindex lika mycket?
    Vi använder både Lindex o NS lika mycket. Jag tycker dock att NS är lite coolare med fickorna så de används lite mer till fint.
  • Ocikatten

Jamen vad här babblas klänningar o suits idag, lika bra att gå ut igen! Flört
    Jag är inte alls avis... Hjärta

• Ocikatten
    Kristyr skrev 2010-07-08 12:40:19 följande:
    Asch... filen var för stor. Orkar inte göra den mindre nu... Kanske kommer en bild senare...
    Det är lugnt! Grabbarna har vuxit ur suits redan...
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-07-08 14:03:41 följande:
    Åh, jag blir tokig!
    Segade mig ju genom en beställning på LLM igår kväll, kollade inte mailen efter det.
    Idag när jag tänkt betala in pengarna så har jag inte ått nåt mail därifrån så ordern har antagligen inte gått igenom, så man får väl göra om hela beställningen
    SÅNT gör en galen!!! Skrikandes
  • Ocikatten
    h80 skrev 2010-07-10 09:27:04 följande:
    beställer (eller försöker) till preggi, busbellan o ocikatten (väntar på dig mawe123 också), sen får det räcka. Mer kan jag inte lägga ut för tyvärr.
    Super! Jag kan sätta över pengar direkt om du vill?

Mawe: Tror det diskuterades igår?!  28-30 har inte halk i alla fall.
  • Ocikatten
    Mawe123 skrev 2010-07-10 09:44:36 följande:
    Oki, ja sonen har nu stl 24 på skor, så på honom fungerar nog både stl 25 och den mindre kanske??
    Har inte nån erfarenhet mer än de paren i 28-30 som jag köpte av Bubblan och de är ganska stora i känns det som...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17