• MiniM3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-08-11 21:24:36 följande:
    Oj, ja då håller vi tummarna för att de dyker upp.
    Ska maila dom imorrn, fick ju mail måndags att dom var skickade så jag borde ju haft dom.
    h80 skrev 2010-08-11 21:19:01 följande:
    vad heter lurven från i höstas eller tidigare som är turkos med cerisa kantband?
    Brazil Blue.
    Ja jag har redan pratat med dom .. och då skulle jag höra av mig på torsdag om dom inte kommit.
    Och det är ju imorgon .. 
  • MiniM3
    Stormis skrev 2010-08-11 23:31:13 följande:
    Och jag surar över att de flyttat fram alla applikationer . Hade en magvägrare som sen bara satt så alla gulliga applikationer på rumpan var helt värdelösa för vår del. Nu när jag fått en tidig krykare sätter de applikationen på bröstet. Syns ju inte på honom då heller . Ville ju ha nåt sött rumptryck . Fast min säljare sa att det kommer massa bebiskläder i ett senare nyhetssläpp från ett samarbete med Cecilia Blankens (tror jag att det var, nån bloggtjej... Har visst noll koll ).
    Saraia skrev 2010-08-11 23:22:00 följande:
    Fortsätter OT här... vilken stl tog du t Maia o hur var mamma koftan/cardigan i stl?
    Upplevde den också som normal, men flexibel i stl eftersom man knyter den. Jag tog samma stl som de andra kläderna.
    ja dom bebis kläderna tror jag kommer bli riktigt fina :)
  • MiniM3
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-12 09:33:06 följande:
    oroväckande dock att dom INTE har leggingsen Obestämd tänk om mdet blir som med den rosa/gula, bara tröja
    Ja då har dom ju gjort en väldigt stor miss!! 

• MiniM3
    ängeln83 skrev 2010-08-12 09:52:01 följande:
    Jaaaa men fy så söta
    Dom har jag inte sett innan, men jag vill ha lila ju.
    Nej jag har inte heller sett dom någonstans..
    Konstigt att inte LLM tagit in dom iaf.. 
  • MiniM3
    ängeln83 skrev 2010-08-12 10:00:18 följande:
    Skit att det inte var 104 du ville ha för det har vi ett par.
    Tyvärr kommer det bli tok stort tror jag .. 
    Dom är så tuffa :)
    Angelina älskar dom men nu är 92:orna för små :/ 
  • MiniM3
    movie skrev 2010-08-12 10:17:02 följande:
    Tycker att lindex jeans är små i stl. Alice är 90 cm och 98 hade säker varit perfekt men tror du dom blir tokstora? Midjan brukar vara trång och då är inte Alice "tjock"
    Angelina här hemma är med runt 90 och 92 sitter precis nu ..
    så 104 tror jag blir stort 
  • MiniM3
    Tibell skrev 2010-08-12 11:50:05 följande:
    Finns vårens mössa fortfarande kvar att köpa fresten ?! Den var ju finare än höstens tycker jag!
    Ja dom finns på pilutta.se iaf.. men vet inte strl eller så tror jag såg dom där imorse
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17