• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-10-25 09:44:30 följande:
    ha ha ja han kan ju köpa en till mig med Så mycket billigare där ju!
    Ja, han brukar få beställningar på det mesta när han ska dit
    SmillaMilla skrev 2010-10-25 09:46:12 följande:
    Gahhhhhh har ni sett chillnorway? Någon som vet var man köper dessa? Sååååå fina ju!
     Jaaaaa, så fina. Det finns ett par webshoppar och i min stad finns en affär som jag vet tar in.
    H I L L A skrev 2010-10-25 09:47:32 följande:
    Har tyvärr ingen bild med jackan på
    ok, men hur sitter den i ärmen? bra växtmån?
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2010-10-25 10:12:50 följande:
    ha ha ja men det var nog deras barnklänningar jag var mest sugen på
    Det har jag nog inte sett någonstans på nätet, men jag är ju inte helt uppdaterad heller. 
  • Helle
    H I L L A skrev 2010-10-25 10:01:44 följande:
    Jag tycker den sitter bra i armen, räknar med att han ska kunna ha den till våren.
    Kan ta en bild när han kommer hem från skolan i em om du vill ?
    Gärna  
  • Helle
    H I L L A skrev 2010-10-25 14:01:37 följande:
    Tack Den ser ju ut att sitta kanon. Har du lust att mäta innerärmen? och hur lång var sonen?
  • Helle

Måste hoppa in och säga hej och fråga om lite OT när ni ändå pratar bilder

Jag skulle vilja hitta fina ramar - vita där jag kan sätta in flera olika bilder på barnen och där det står text "ex Love" med bokstäver i ramen - bredvid bilderna så att säga. Någon som vet var jag kan leta? 

• Helle
    ängeln83 skrev 2010-10-28 14:35:48 följande:
    Gekås
    Eller så har jag två st liggandes här.
    En det står LOVE, och så sätter man ett kort i varje bokstav och en med plats för 2 kort på höjden och så står det love emellan.
    Tack för tips! Dit har jag dock inte planerat att åka, just nu i a f
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-02 14:44:12 följande:
    hellu

Tips på hur man får bort röd tusch från en underbar grön Katvig tröja? Obestämd

Bubblis har legat på mage på en röd tuschpenna, fiiiina nya tröjan är inte så vacker mitt fram *snyft*
    Hej!

Uj vad trist. Jag antar att det inte är vattenlösliga tuschpennor, för i så fall borde det ju gå bort av sig självt.

Jag har inget jättebra tips, vanish är min bästa vän och det brukar fungera på Katvig (så att inte färgen försvinner menar jag). 
  • Helle

Åhh, idag fick jag äntligen hem sonens Molo-overall, den som är i blå ton. Såå fin och den passade perfekt. JÄTTEGLAD

Men, vad ska man ha för mössa till den? Vad har ni andra som har den overallen? 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17