Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-11-22 14:53:11 följande:
    Ja, kanske snarare det.

Jag måste ta tag i det där med Noels klädsel snart tror jag. Ska nog kolla efter en POP-skjorta på Tradera tror jag. Känns så onödigt att köpa helt nytt när han använder den 2 ggr (jul och nyår) Han har aldrig skjortor annars.

Vilka butiker har fått nya Småfolk utom Små Vi?
    småtting
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2010-11-22 15:20:49 följande:
    Hittar inget Småfolk där, bara en tom sida
    ja jag med, de uppdaterar nog just nu. Stod på fb att de fått in nyheter iaf
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-11-22 20:05:36 följande:
    Min lilla på 64cm har 80 (jag får vika upp ärmarna) o min stora på 88cm har 92 (jag önskar att jag hade tagit 98 på den)
    ja molly hade 86 på sin (hon är 75cm) och den satt tajt men hon är ju rätt rund över magen
  • Mamma till Simon
    solouniko skrev 2010-11-22 20:09:24 följande:
    Oj ja men då kanske vi behöver 92 ändå, inge kul om den passar typ två veckor ju annars Bättre lite för stor än för liten, växer gör hon ju alltid! Finns den i 92 någonstans då?
    ja llm hade
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2010-11-22 20:49:03 följande:

Godkväll flickor.

Sitter och tittar på Biggest Loser, spääääännande, Maria som är ena finalisten är nämligen härifrån där jag bor, håller såklart tummarna för henne.

Annars sitter jag på fingrarna just nu, är sååå sugen på några Småfolk tröjor, även fast det sista Liam behöver är just tröjor
    Vilken är finast av dom här?
    www.smatting.se/trojor/smafolk-troja-traktor-...
    www.smatting.se/trojor/smafolk-troja-racerbil...

den gröna tycker jag är finast
  • Mamma till Simon
    ChokladMoshin skrev 2010-11-22 21:19:08 följande:
    Ja, och inget kan man göra liksom Gråter
    och värre blir det ju mer medvetna de blir tyvärr Rynkar på näsan 
    Molly stack de förra veckan och hon är väldigt svårstucken så de fick gräva runt med nålen vääldigt länge innan de lyckades. De gånger hon har blivit sövd har de inte ens lyckats sätta nål utan har sövt henne på mask.
    Hemskt är det iaf att se sitt barn så ledset.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17