• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan

Här har det visst varit lugnt hela dagen
    Kan det möjligtvis ha något med det härliga vädret att göra {#lang_emotions_dreamer}

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Helle skrev 2010-04-25 20:22:57 följande:
    God kväll! Händer det något kul här?
    Här är vääääldigt lugnt
  • Kristyr

Var på Blingo "party" idag men jag shoppade INGET!! Men tycker de där kläderna är lite svårt matchade med de danska. Man måste ha endel blingoplagg för att de ska gå och matcha med varandra... eller har jag missat nått.

Det vara bara ett par grå "puff"byxor jag vill ha men de fanns inte i rätt storlek, då fick de vara med en beställning....

• Kristyr
    Helle skrev 2010-04-25 20:22:57 följande:
    God kväll! Händer det något kul här?
    hoppas 92 shortsen passar nu... {#lang_emotions_dreamer} kunde inte låta bli.....{#lang_emotions_cool}
  • Helle
    Kristyr skrev 2010-04-25 20:26:10 följande:
    Var på Blingo "party" idag men jag shoppade INGET!! Men tycker de där kläderna är lite svårt matchade med de danska. Man måste ha endel blingoplagg för att de ska gå och matcha med varandra... eller har jag missat nått. Det vara bara ett par grå "puff"byxor jag vill ha men de fanns inte i rätt storlek, då fick de vara med en beställning....
    Jag har aldrig varit på Blingo-party så jag har tyvärr ingen åsikt {#lang_emotions_tongue_out}
    Kristyr skrev 2010-04-25 20:27:54 följande:
    hoppas 92 shortsen passar nu...  kunde inte låta bli.....
    Det blir säkert bra (hoppas jag). Testade mina killars igår och de är så söta Shortsen är ju lite kortare i modellen (ja, som vanligt helt enkelt) så Gustavs knubbiga ben ser så söta ut
    Det är packat och postat! 
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-25 20:34:25 följande:
    Jag har aldrig varit på Blingo-party så jag har tyvärr ingen åsikt  Det är packat och postat! 
    deras färgglada saker har inte alls samma färger som danskkläder... men det är väl bra att hålla sig till danskkläderna och NS och inte snöa in på så mycket annat

Såg mailet att det var det
  • molnen

Någon som testat Mykidoo kläder och kan utala sig om kvalite och st. mm (inte jag som säljer mm)

• Busbellan

hmm, sitter här och funderar på om man kanske bör länsa traderakontot och växla till lite danska pengar. Så kan man inte göra sig av med dem förren på rätt ställe sen
    Men väntar nog till mina sista auktioner går ut nästa helg

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17