Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-08-10 20:50:03 följande:
    Smilla
    De där leggingsen verkar passa till allt
    Fyndade ett par nya såna i 74/80 på T idag, för 62 kronor Ett riktigt kap!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Pepper79 skrev 2010-08-10 20:58:03 följande:
    solouniko skrev 2010-08-10 20:53:14 följande:
    Har spanat in hemsidan redan men den finns inte kvar iallafall
    Hmmm undrar om de inte hade såna på IllerHiller i Limhamn....
    Inboxa gärna
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-10 20:58:47 följande:
    Åh va det du som knep dem alltsåGlad Hade dem i minnes men sen så glömde jag totalt bort dem. Jädrans billiga blev de iaf ju så grattis!
    Ja, det blev billigt Hade dom också i listan och slängde bara in ett maxbud på 80 kr innan jag for hemifrån imorse, trodde inte jag skuklle vinna de så billigt men det var ju tur
  • solouniko
    Pepper79 skrev 2010-08-10 20:58:48 följande:
    Jag vet var det finns till ord. pris men inte på rea
    Var det här inlägget jag skulle citera, inboxa gärna Har lite långt till illerhiller
  • solouniko
    futura skrev 2010-08-11 23:33:50 följande:
    Åh tack! Fire hur är den i färgen? Nästan oreange? Ngn som köpt nåt i Berry? Hur är den i färgen?
    Den nya färger berrie har jag sett live, den är skrikigt råååååsa! Fast den är fin, men lite galen i färgen Bubbelgum är väl också rosa, fast mer normalrosa kanske haha. Berrie är knaaallrosa
  • solouniko

Äsch, drömde inatt att min starrainbow mössa fanns på babyshop. Men det gjorde den inte när jag vaknade Haha, tyypiskt! Och på IllerHiller var den slut Att man ska vara så seg ibland på att börja tycka om vissa saker!! Nu är den omööjlig att hitta!

• solouniko
    ChokladMoshin skrev 2010-08-12 08:33:50 följande:
    solouniko skrev 2010-08-12 08:25:32 följande:
    Äsch, drömde inatt att min starrainbow mössa fanns på babyshop. Men det gjorde den inte när jag vaknade Haha, tyypiskt! Och på IllerHiller var den slut Att man ska vara så seg ibland på att börja tycka om vissa saker!! Nu är den omööjlig att hitta!
    Försöker leta men hittar ju såklart inte nu.
    Tack Ja jag har nog letat öööverallt tror jag, så tyypiskt! Men Pepper kanske kunde fixa en i sin lokala butik på ord.pris, så jag hoppas på det
    Kristyr skrev 2010-08-12 08:41:16 följande:
    har med kikat lite men inte hittat nån..
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2010-08-12 08:52:08 följande:

LÅter toppen ju!

Vet att jag sett den nu i dagarna, men omöjligt att komma ihåg var i alla dessa shoppar.....

Om du kommer på det så kan du ju tänka på mig
  • solouniko
    Kristyr skrev 2010-08-12 09:18:38 följande:
    hmm räknade just 12 klänning i stl 74/80

Jag tror Milla har 8-9 st och jag har svårt att hinna med att använda alla Och ja kanske 5 långärmade också förresten, tänkte på de kortärmade bara Hujja, måste nog rensa lite innan jag fyller på med ännu mer nytt Drömmer
  • solouniko
    Kristyr skrev 2010-08-12 09:28:36 följande:
    just nu är hon 63 lång och använder mest 62 kläder men endel 68

Mycket kortärmade är det men några långärmade, har inte riktigt koll på fördelningen där. Men de ser stora ut i stl så jag räknar med (hoppas) kunna ha dem nästa sommar... Drömmer
    Kan inte välja vilka som är finast och ska sparas, men eftersom det är mkt kortärmat "kan" jag ju inte lägga ut dem på T förrän i april/maj så har ett tag att fundra då.. och säkert samla på mig för många fler...
    Hon kommer garanterat kunna ha dem nästa sommar, det räknar jag med att Milla också kommer kunna Tycker de i dubbelstorlek har varit på gränsen till för långa hela sommaren, medans de gamla i 74 har varit perfekta. Kan inte heller välja vilka som är favoriter, men handihand och cups ligger höst upp på listan Och prästkragar, och butterfly, och dalmatiner, och jaa. ALLA
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17