Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ÅHHH Bubblan FY så glad jag blir för eran skull!! SoligHjärta{#emotions_dlg.flower}SkålBaby Världens bästa nyhet!! Klart du ska shoppa en dockhusfilt, det behöver alla. Kille som tjej

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-12 19:38:45 följande:
    förstååååår dig,det va din bild som fick mitt habegär att vakna

va de lila fint ihop IRL?
    Haha Den är uuunderbar! ! Ja, jag var först lite tveksam eftersom det inte är exaaakt samma lila, men jag tycker helt klart att det funkar och är fint ihop Ska köpa en röd NS också sen när de kommer..
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-08-13 08:20:05 följande:
    Undrar också
    Sitter här och velar mellan Hummel och Molo.
    Älskade Millas hummel hon hade förra året Vet ju iofs inte hur mkt den tål osv då hon mest åkte vagn Men snygg är den

Nu har jag sett den kräkgulgröna lurven live, och jaa den ser INTE ut som på bild. Men jag gillar den ändå Den gråa med lila kanter var också APsnygg och även den turkosa härligheten HUR ska man kunna välja? Måste man välja? Drömmer Men min favvo blev nog ändå den mörkgråa vantfleecen med rosa och lila detaljer, uuunderbar!
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-08-13 08:37:24 följande:
    Men Hummels har väl högre vattenpelare än Molos va?
    Har bara haft Molo som jag varit super nöjd med men det vore kul att testa nån annan också.

Nä bilderna luras ju ganska så rejält, fick en chock när jag öppnade paketet
    Den turkosa är lovely, Liam fick den och den lila, men är även sugen på den bruna och på den grå med röda kantband, men det får nog bli senare på rea isf, han har 3 luvar nu och det får räcka.
    Joo Hummel har 10.000 och molo 8.000. Är SÅ sugen på en hummel i år igen till Milla, men köpte ju nyss en ny regnbåge så njaa det känns lite överkurs Men jag älskade verkligen våran och de nya fäårgerna är ju suuperfina! Sålde just våran 74 men provade den innan och den satt som en smäck

Haha förstår att du fick en chock Alla lurvar är fina. Milla har två bara i 80 men de börjar bli rätt precis så de kanske får bytas ut mot 2 eller 3 nya
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2010-08-13 08:38:11 följande:
    Kan tänka mig det, men är inte så förtjust i dom där vantfickorna.
    Kanske gillar den mer när du fotar den och lägger i Bt sen
    Har aldrig haft vantfleecen förr, men nu är jag sugen på att prova Jaa, man brukar börja kunna gilla det mest knasiga när man ser det i BT
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2010-08-13 08:46:42 följande:
    Ja, eller hur!

Näe,dags att ta tag i dan här, blir jag sittandes här så shoppar jag bara, som om jag kommer kunna invänta rea i November MUAHAHAHAHA; NOT!!
    Visst kan man ha 15-20 suit i stl. 56, 62 & 68??
    SJÄLVKLART
    anette 81 skrev 2010-08-13 08:48:14 följande:
    hur lång är din dotter om hon fortfarande kunde ha 74 i hummel
    Hon är 78 cm nu och snart 1½ år, men den kommer ju naturligtvis inte passa hela vintern och den  satt alldeles precis nu. Var bara tvungen att prova den en sista gång innan den fick flytta vidare Här finsn bilder på Milla i overallen http://solouniko.blogg.se/2010/august/hummel.html

Men du ängeln, det står ju verligen LIAM på den svarta hummeln juu!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17