Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jättehärliga bilder i BT på fina kläder och underbara barn! Man blir alltid lika glad av att kika in där.

Everlonn- tack för koden, nu blev det två Katvigmössor på B&R.

• Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-09-03 18:42:58 följande:
    åhhhh jag med! vill nog haka på!!
    Ja, gör det. Jag har ännu inte bestämt mig. Måste kolla om sambon jobbar eller inte. Vill helst bara ha lillan med mig
    SmillaMilla skrev 2010-09-03 18:44:58 följande:
    På lördagen vill jag gå.
    Ok, ska checka hemma först. Kan bli så att fredagen funkar bättre. Återkommer
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-09-04 11:52:48 följande:
    tack vännen sööta lilla snofsan du har med ju
    Duntoffla skrev 2010-09-04 11:33:06 följande:
    God middag

Butte och Smilla- jättefina tjejer i fina klänningar i BT!

Är fortfarande på jakt efter enkla raka klänningar. Något tips?
    tack kik kid klänningar kanske??
    både nya och beg..

du måååste lägga in lite fler bilder på din lilla
    Ja, kanske ska spana på lite såna klänningar. Jag är så dålig på att ta kort och det mesta hon kan ha just nu är OT-plagg
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-09-04 11:55:58 följande:
    meen jag skiter i kläderna hon har på sig vill seeee henne <3
    Jaja, ska lägga in lite då.Tack för tipsen! Det tar lite emot att köpa en klänning för 300 kr när hon kommer kunna ha den i max en månad. Får nog satsa på rea och Tradera än så länge
  • Duntoffla
    Damien och Adrian skrev 2010-09-04 12:10:13 följande:
    Butte o Dunis - hejsan tjejer - pratar jag med mig själv nu eller?
    Hej hej

Jag springer mellan städning och amning men nu tog sambon båda barnen ut på promenad. Puh!
  • Duntoffla
    Damien och Adrian skrev 2010-09-04 12:45:12 följande:
    Underbart! oj vad det ryckt i köptarmen ett tag, jag ahr köpt massor på T, massor i butiker på stan, mest till mig själv faktiskt, men mycket till ungarna. Vill ha meeeer! :-d Nu när NS kom så frossade jag i deras kollektion, det är Ot jag vet men - jag köper alltid massor med jeans, och de nya tröjorna som är randiga är ju underbara. Och luvjackorna är to die for. Hjärta Många barn ska man ha alltså för att motivera shopping.... hmmm... Maken min har äntligen fått lite stopp på mitt köpande så nu köper jag bara något mer än vad som verkar normalt.
    Buttelina skrev 2010-09-04 12:32:23 följande:
    haha heeej

jag springer här fram och tillbaka.. har tvätt, städ osv du vet hur det är
    Heeeej! jo tack, jag vet! Allt väl med familjen?heeeej - mår ni bra? Har inte sett foto på "nytillskottet" än tror jag - har du lagt i i BT?
    Det är bara bra med oss, lite skrikigt som med Noel kvällstid. Det ligger ett par bilder sedan förut och nu fler i BT
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17