Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-07-24 22:38:21 följande:
    Man kommer tävla i olika grenar, tipspromena, krocketm bollkastning mm.... så det är bara dom 5 bästa resultaten från varje lag som räkans, annars var det en jätte bra idé!
    Åh, vad kul! *älskar sånt*
    Hoppas ni får en riktigt trevlig fest!!
  • Ocikatten
    1 och 1 är 3 skrev 2010-07-24 22:48:58 följande:
    Bara de blir fint väder så ska vi nog ha super skoj! Blir de dåligt väder är bästa förslager Yatzy turnering i garaget, enda stället alla gäster får plats under tak ju

Sängen va de dags för här... Ska jobba i morgon....
    Go'natt!
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-07-25 19:43:15 följande:
    hejhej.....här funkar allt kanon maxne har nu frivillligt velat hålla sin illa syster=) såå sött

ska läagga in en beställning på litencorrelin tänkte jag ..sista dagen de de hade ta 3 bet 2 på rean....hoppas de som ja ville ha finns kvar bara... alltid trevligt med lite shopping lr hur ;)
    Härligt att det gått bra med lillasyster!!
  • Ocikatten

Åh, jag läser om Småfolk - nyfiken!! Måste titta!!

Här sitter jag med två grabbar i badet, ser hemska ut efter att ha lekt i sanden för markstenen...

• Ocikatten
    lillronya skrev 2010-07-26 20:01:20 följande:
    Hej!
    Tack för idag!!
    Tack själv för de tre sekunderna jag hann sitta ner... *ha ha*
    Nästa dejt får bli inom fyra väggar!

En del fint på Småfolk, ska nog hålla lite i slantarna - tur jag bara köpt en Molotröja!
    Dax att röja garderoben och göra plats till mera så maken inte klagar...
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-07-26 20:13:54 följande:
    Får jag lägga in en bild på H i bt?
    Absolut, det är lugnt!
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-07-27 10:48:22 följande:
    hejhej¨
    här bär det idag av till tingsryda marknad=).... å maxen å lillan har likadana molotröjor på sig =) såååååå fint å få syskonmatcha för första gången =) mina små sötnosar=)...
    nähe dax å ta på sig kläder å göra mej klar medans maxen å maken e ute med hunden =P...

ha en toppen dag=)
    Mysigt med syskonmatchning! Kyss
  • Ocikatten

Busbellan: Fiiiiin shopping i BT! Solig
    Håller på att städa i grabbarnas garderob (eller rättare sagt - de ska äntligen få en garderob att ha sina kläder i) och fasar lite över hur mycket grejor de har... Marcus växer ju inte ur sina kläder, han fick en Småfolk förra sommaren som fortfarande passar, jag hinner tröttna på plaggen innan de blir för små!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17