Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Åh stort grattis till tofflan!!!! Så kul, hon var ju bomb säker på en grabb

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godmorgon flickor!

Sitter med lurv-velande i huvudet. Lia ska ABSOLUT ha den gula overallen, inget snack om saken. Men till Milo är det svårare. Frågade honom nyss och då pekade han på Party Pink Sen den lila tyckte han var fin och den gråa med limegröna kantband tyckte han var "fräck, lika fräck som datan". JA alla har vi olika refrenser Nån som sett den Baobab irl?? Det får nog bli en lila först och nån annan sen, för han måste ha minst 2, alla våra är för små...

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-08-08 10:14:58 följande:
    Ja den gula är ju självklar Jag beställde den gula overallen till Meja, hooooppas den kommer imorgon.
    Liam fick den lila men är även sugen på den bruna med gröna kantband och den grå med röda kantband så dom får nog också flytta hit, så småningom. Blir lite väl att köpa lurvar för 2000 kr på en gång. O gubben har inte kommit över chocken över dockhus filten för nästan 500 kr än
    Huuu ja det filtpriset hade jag aldrig vågat berätta för sambon
    Är den brun med gröna kantband? Eller vilken menar du?
  • Tjollabolla
    Tjollabolla skrev 2010-08-08 10:20:17 följande:
    Huuu ja det filtpriset hade jag aldrig vågat berätta för sambon
    Är den brun med gröna kantband? Eller vilken menar du?
    Såg nu att den var brun... Njaaaaa då vill jag nog inte ha den, hur "frrräck" den än är
    Denna ser med fin ut
    http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=5755&m=226&page=2&rnum=3
    Skulle vilja se den irl. Men vi har ju haft 2 turkosa lurvar nu det senaste året så det känns sådär att köpa en sån igen... Får väl bli en lila till att börja med. Milo vill ju gärna ha MED luva sa han väldigt bestämt nu. Grrrr. Får väl ta en med och en utan kanske. VI köpte en grön fusk-lurv på Gekås som han kan få ha på dagis
  • Tjollabolla
    ChokladMoshin skrev 2010-08-08 10:29:52 följande:
    Superfin, ihop med NS röda mössa

Lila blir nog urfint på din kille
    Har dom lurvar på Gekås?
    Fast jag är allergisk mot rött

Mja, lurvar och lurvar. Men en långhårig fleece iaf. Kändes faktiskt urmysig, hoppas Milo vill ta på sig nån annan för den kändes sjukt skön...
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2010-08-08 10:28:22 följande:
    Den tycker jag ser jättefin ut, tror Ella ska få den.
    Hon behöver ju nån i den färgen för att kunna matcha allt. Har en rös småfolkslurv, en lila och en gul molo. Så en i blå/gröna färger behövs
    Ja det är ju det, en turkos behövs nästan för att matcha allt turkost och grönt vi har!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2010-08-08 10:49:19 följande:
    jaaa, provade 116 på henne men jag tyckte den var lite kort framtill. jag kan prova den på henne sen igen så kan du får se
    Nääe behövs inte, tack ändå .
    Den gula är så söööörens fin! Såg du den turkosa? var shoppade du?
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2010-08-08 10:38:45 följande:
    haha vad söt han är! lila till milo! den grå med lila kantband var med skeeetasnygg irl!
    Hmmm... Jag är inne på den hel-lila
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17