Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2010-09-15 16:47:48 följande:
    Ja självklart ska du få pengar i förväg. Säg till innan du ska växla så för jag över. Eller du kanske har tillräckligt med danska redan ? Ja 92/98 hade ju varit optimalt. Tror det blir mest till Aline då jag inte gillar halsen på deras bodys och suits.
    Danska är de ont om här.... Har haft en grym kollega i sommar som tagit de mesta.... SURAR!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 20:44:04 följande:
    God kväll!

Idag har jag gjort ett klassisk Smultrongrej..Var i Ullared i måndags och hittade Timberlandstövlarna som jag är kär i..Såå kär att jag därför idag var tvungen att åka tillbaka bara för att försäkra mig om att jag verkligen har tagit rätt storlek

Max valde visst sin gudfars födelsedagspresent också..en smörgåsgrill som gör SvampBobavtryck vill väl alla 32-åringar haDrömmer
    Gekås... ensam.... med TVÅ barn......   ÄR DU SJUK!?!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 20:50:52 följande:
    Då var det värre på Sko-Boo kan jag säga..Gekås är en enkel match med mina barn-de har trots sin unga ålder varit där många ggr så det är rutinerade..

....Äh fan vad jag ljuger..Med hot och mutor(och majskrokar) rullade vi rätt snabbt in och ut
     Du är för härligt du!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 20:54:03 följande:
    Faktum är att han gillar den där svampen skarpt och det har nog Max fattat eftersom de ofta brukar titta på det tillsammans..

Jag har hintat om att det är Max som har valt och han svarade med att han skulle bli glad för kottar som Max har plockat så det är nog rätt lugnt. Max och gudfar är som ler och långhalm..Det enda Max sa att han saknade i Grekland var: " Min Dani"
    Visst var den där Dani ett x....!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 20:59:04 följande:
    Japp! Han var faktiskt normal en gång i tiden..
    Nu orkar jag med honom max en helg sen får han åka hem
    Jag tycker de e coolt! Aldrig... å då menar jag ALDRIG att jag skulle välja ett av mina x.... SÅ illa är det!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 21:09:41 följande:
    Jojo men vi ser varandra som syskon då vi annars har risig kontakt med våra egna syskon, dessutom är Stoffe och gudfar tightare än vad jag och han är.. Samt att han är en förlorad själ som ju äldre han själv blir desto yngre blir flickorna, svensson är skrämmande och det absolut viktigaste i hans liv är min son och har så varit sen pluset på stickan kom
    Mina föräldrar ser dessutom honom som familj..

Vi är väl sådär hippieflummiga allihopa kanske
    Nästan som här då..... Helena är som min syster, fast det skiljer mindre i ålder på mej och hennes äldsta tös... M klarar nog sej ganska bra men om ett par år får jag nog ta mej an A på de sättet som Helena en gång tog sej an mej. Stackars min mamma, ringde Helena helt förtvivlad... - Snälla prata med henne, hon lyssnar inte på mej längre.....

TÄNK då att samma människa söp sej full ihop med mej på sin 30 års dag... mitt i natten, duktigt onykter utbrister hon, - MEN, du e ju inte 18!!  Behöver jag säja att jag verkligen älskar den familjen!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 21:51:44 följande:
    Jag är världens världens sämsta på att vara ensam...Såå jäkla tråkigt att bada ensam juDrömmer
    Förvånad
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 21:57:42 följande:
    Det är alldeles sant...faktiskt. Jag är väldans sällskapssjuk och pratar alltid lika mycket som jag gör när jag är på salg..Konstant mundiarrè kanske man kan kalla det Som dessutom min son verkar ha ärvt
    Jag följer tätt därefter.... Sitter å pratar med mej själv mellan varven Nu funderar jag på sängen... gick upp vid 7.30 i morse, vilade middag nästan 2 timmar på soffan och e dundertrött nu.... VAD är fel liksom!? Obestämd
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 22:02:58 följande:
    Gravid......
    NOPP! Det är helt säkert! Har varit hos farbror doktorn idag... får se nästa vecka vad proverna säjer.
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 22:07:49 följande:
    kanske..kanske....
    Buttelina skrev 2010-09-15 22:05:14 följande:
    haha

kom hiit så kan vi bada tillsammans
    Jaaa- jag försökte få Max att bada med mig innan men han svarade bara med "vill inte-pappa göra det"
    Nej, de kan inte bo någon bebis i min mage, PUNKT! Nu ska jag natta mej! Sov gott!
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17