Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-08-08 10:53:36 följande:
    Hohoooo Tjolla, jag skrev ju till dej.
    Det missade jag
    Åhh, hade vatt superkul. Tror inte jag kan dock, vill minnas att det var ngt den dagen Obestämd
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2010-08-08 10:55:53 följande:
    är du säker? det tar nån minut bara. det kan ju vara att luvan drar bak den lite så att 116 funkar till milo.. det tror jag att det gör

jag var på llm såg aaaalla lurvarna hmm utom den turkosa med gula, men den har man ju sett innan
    den turkosa var fin med lite trist för kontrasterna var så små.. men smaken är olika
    Åhh avis. Jag med se alla irl! Fast det kan bli dyyyyyrt då Hmm. Är den väldigt lång i armarna? Ah, testa om du kan! Höll precis på att trycka på KÖP.
  • Tjollabolla

GAAH nu fick jag ångest.
    Lila med svarta kantband eller
    mörkgrå med lila kantband till Milo?!??!

Butte, hur fin var den lila? På LLMs bilder ser den nästan blå ut.

• Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-08 11:04:48 följande:
    Hej tjejer!

I morgon börjar veckan med stort V !! Man åker verkligen mellan hopp och förtvivlan här, såååå tungt att vänta!!

Måste försöka sysselsätta mig så gott det bara går så man inte grunnar för mycket på allt, shopping är ju en utmärkt syssla, fina fina Molosar får mig att tänka på annat..  Inga Katvig ränder som anlänt någonstans än?
    Åh hoppas hoppas allt är bra. Förstår att väntan är hemsk.

Har inte sett några katvig ränder faktiskt...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2010-08-08 11:07:03 följande:

hehe hon tyckte det var lite jobbigt men ok för milos skull sa hon
    Lite kort framtill tycker jag. armarna är inte så långa som dom ser ut utan hon stog som en säck potatis
    men tror ändå att 116 funkar till milo
    Haha sötnosen Milo frågar efter Isabel varje dag, ni måste komma hit nån helg snart!

Hmm ja det funkar ju absolut. Det gör kanske 122 med, men är mest rädd för att armarna ska bli tok-långa.
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-08 11:13:55 följande:
    Tack söta söta du Solig

Ja det bara M Å S T E!!! Sover med tummarna krampaktigt hållna!!
    Jaa det MÅSTE det. Håller tummarna här med...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2010-08-08 11:16:37 följande:
    tar du utan luva så ta 116! det borde blir bra! så stor skillnad mellan milo och lillebror är det inte! och dessutom drar luvan bak den! så utan luva till milo ta 116 säger jag
    Fast nu vill han bara med MED Luva för han såg ju att det fanns. GRRR. Å så sa han att han ville ha den grå-lila, inte den lila. Hmmpf. Tror ändå han hade varit tokigt fin i den lila med gröna kantband. Vad vet han liksom?! Fast den gråa är med snygg. Riktigt snygg! *ÅNGEST*
  • Tjollabolla

SLUTVELAT! Beställde en lila med luva i 116. Klart att det räcker. Han är ju inte så bred och dom han har nu i 104 är ju inte ens för korta i armarna, bara framtill. Å så fick det bli en lila, är rädd för att när han ser att det är rosa på armarna på den andra så säger han "den är till Lia" för det är tydligen allt rosa nu för tiden, innan sa han aldrig ngt om det!
    Å så den gula overallen till Lia. Himmel Himmel, den ser så sjuuukt fin ut på din bild Butte!!! Fin till den mössan, men blir nog fin till katvigs gul/rosa mössa med. Å katvigs velour hjälmis i hallonrosa som jag har. Och till pussel rånisen

• Tjollabolla
    Busbellan skrev 2010-08-08 11:35:14 följande:
    Här ska den urven användas till katvigs gul/rosa. den mössan och samma leggings till *mmmm*
    MMMM! Beställde den mössan igår från Småtting

Nu ska jag fortsätta i garderoberna. Har TRE strandkassar med kläder som ska ut på Tradera. Eller FB, eller vad det nu blir. Blir trött bara jag tänker på det.
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2010-08-08 13:35:54 följande:
    Hej tjejer och STORT tack för alla grattis här och i min GB!

Nu är vi hemma med lillasyster och vi mår alla bra. Snart kommer Noel hem och ska träffa lillsyrran för första gången. Spännande!

Kikar in lite senare igen.

massa kramar
    ÅÅÅÅ så spännande!!! Jag började störtböla när Milo fick se Lia första gången, sån kärlek. Hoppas allt gick bra! Vi vill se maaaaaaaaaaaassa bebisbilder sen och veta allt, inklusive namn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17