Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-09-05 19:11:11 följande:
    Gokväll brudar!
    Har stoppat en unge i säng och borde ta hand om tvätt och tradera/fb... men jag orkar inte så jag struntar i de
    Go kväll!

Det är mycket man borde Det är söndag och man behöver slappardagar. jag ska snart stoppa N i säng. Hoppas på en smidig nattning.

Det blev visst inte så många kvar på Ida T-beställningen så om ngn är intresserad så säg till. Jag har väl ca 500 danska som jag vill handla för. Så om ngn vill shoppa lite (man måste komma upp i 1000 för fraktfritt) och bara betala svenskt porto så säg till.
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2010-09-05 19:19:36 följande:
    Från IdaTs sida eller?

Hej förresten!
    Har inte alls tid att sitta här nu, men gör det ändå en stund.
    Japp, från DK
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2010-09-05 21:04:32 följande:
    Vad tycker ni om när nån annan snor er bild på ett plagg på T?
    ett par leggings jag sålde för ett tag sedan är ute igen nu, och köparen (som nu säljer dem) har inte ens bemödat sig att ta en ny bild utan använder MIN
    Inte så mycket att hänga upp sig på kanske, men det stör mig nog lite ändå
    Sånt blir jag skitirriterad på. Man kan åtminstone fråga
  • Duntoffla

God morgon!

Ängeln- fina fynd! T verkar så olika. Mina auktioner som gick ut för ett par veckor sen gick hyfsat bra och mina övriga auktioner (ej barnkläder) går bra. Tror ni inte att auktioner närmare BB och lön går bättre. Kanske bara dålig tid på månaden

Busbellan- de där tröjorna var ju supersöta med den halslinningen

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-09-06 09:11:54 följande:
    Ja jag är nöjd Det går säkert bättre med avslut lite längre fram som du säger. Fast sen verkar det variera ganska mycket när man kollar runt, det mesta jag hade span på igår gick jätte högt så det är verkligen olika.
    Ja, det är konstigt det där. Men en del plagg är väl mer eftertraktade helt enkelt. Köpte en POP-klänning för 27 kr igår Småkläder kan man verkligen fynda. Trist bara när man ska sälja dem
  • Duntoffla

God eftermiddag

Hemma igen från BVC där det visade sig att Lea växer så det knakar. 4965 gram  och 54,5 cm lång och 1 månad gammal. Misstänker att hon kommer bli lika rund som Noel var som liten.

Med Posten hade det kommit 2 fina lila/gula Katvigmössor från B&R. Snabba som attan är de att leverera. Shoppade i lördags.

• Duntoffla
    FL Lisa skrev 2010-09-06 16:51:43 följande:
    är den lila/gula randen fin IRL? Jag funderar på att beställa något men är lite tveksam till om jag kommer gilla den. Supersöt liten Lea i BT. Hennes hår fachinerar mig verkligen..galet sött med massa mörkt hår ju. Jag får bara skalliga barn jag

Sen en fråga till alla här. Någon som vet om Molos vantfleece har funnits/finns med huva i juniorstorlekar?
    Tycker att den gula är lite väl "illig" i färgen, skulle hellre haft den mer cirton eller pippigul men den funkar.

Haha...jo, hon har en del hår. Skalliga barn är ju söta ju. Nu har ju Alvin mycket hår väl?

Pepper- 4 kg är inte så farligt att klämma ut En av mina vägde ju prick 4 och den andra 4115 gram. Tror inte att det är så stor skillnad att föda ut en sån mot en som är lite mindre, det har nog mer att göra hur man är skapt. Dessutom skulle jag nog inte lita på TUL heller. Har hört om de som fått info att barnen ska vara stora och sen när de föds så stämmer det inte alls.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17