Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2010-08-24 09:28:34 följande:
    Tjolla såg du mitt inbox till dig igår?
    Åh vad jag är seeeeg på att svara TACK så mkt för hjälpen, men jag fick tag på mössan med fjärliar så jag vet inte om vi "behöver" den med stars också,. Men den är ju såååå fin Tack iallafall för din hjälp
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-08-25 08:16:53 följande:
    Godmorgon flickor.

Fy vilket tråkigt väder det är, om det kunde sluta regna åtminstone så man kan vara ute.
    Idag hoppas jag att postis kommer med rosa/gul Katvig suit och body, har blivit tok kär i dom ränderna, nu lixom,l typ ½ år efter att dom kom, typiskt mej
    Godmorgon! Ja, visst är det typiskt? Jag hoppas på att mössan kommer i lådan idag.. Hade gärna velat ha body eller långärmad tröja också nu till hösten, har ju bara tshirt. Vet du om det finns kvar någonstans? Annars har jag ju blivit såå kär i lila/grön också på äldre dag Suiten kom igår, hade glömt hur söööt hon är i det
  • solouniko
    H I L L A skrev 2010-08-25 09:26:27 följande:
    Heeeeeej tjejer

Hur har ni det ?

Jag andas ut efter en intensiv sommar, skönt med höst !!!
    Fiina bilder Vad tycker du om party pink? Måste ha en overall till Milla, men kan inte bestämma färg Velar nog mest mellan lila med svarta eller party pink. Sååå svårt
  • solouniko
    H I L L A skrev 2010-08-25 09:30:58 följande:
    Tack
    Partypink är väldigt rosa om man säger så Men jag gillar den. Har en lila med limegrön kant sedan innan så ville ha en annan färg, annars hade jag nog köpt höstens lila. ÄLSKAR lila !
    Haha jaa, råååsa! Har just sålt Millas jacka i lila med gröna kanter, men höstens lila är också suuuperfin Gul/rosa gillar jag också litegrann om än den är lite galen Kanske får kika på T eller FB annats, är inte såå noga vad det är för färg ändå. Men en lurvoverall är ett måste i höst, perrans under skaloverallen
  • solouniko
    Tjollabolla skrev 2010-08-25 09:37:51 följande:
    Det där är en skum färg tycker jag! Den är skitfin, men vad tusan är det för färg?! I en del lysen ser den KNALLROSA ut och i andra... ja jag vet inte. Spännade är den
    Spännande = fin eller spännande = bara konstig?? Vill ha en rätt knallig färg i höstmörkret ändå, så man blir glad. Men vill ju samtidigt inte få ont i ögona liksom
  • solouniko
    Tjollabolla skrev 2010-08-25 09:50:48 följande:
    SPännande FIN! Tycker inte man få ont i ögonen. Om man inte stirrar på den för mkt
    Är den typ som muddarna på multiflower kläderna? Hmm, sugen på en sån tror jag
    Buttelina skrev 2010-08-25 10:08:51 följande:
    tycker bilden stämmer bra med verkligheten. inte orangeröda utan mer tomteröda kantband
    Åh vad FIN den ser ut den gul/rosa Och fina barn med
    Buttelina skrev 2010-08-25 10:09:29 följande:
    SJUKT fin! galen! isabel ska få en sån lurv
    Åh, kanske får bli en partypink då Drömmer
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-08-26 13:58:37 följande:
    Oooh, äntligen hittade jag Molos fleece tossor hos LLM, nån som köpt och vet hur dom är i storlek?
    Såg att babyshop hade fått in massor också
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2010-08-26 18:51:26 följande:
    Avis, jag har inte ens beställt eller bestämt vagn än.
    Börjar bli dags för det snart.
    ÅH vad jag är leeessen för att jag missade din lila lurv på tradera Du har ingen fler i 86 på lager?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17