Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

CamillaJ skrev 2010-05-15 11:02:29 följande:
    Ok! Ja man vill ju att dom ska va lite större eller jag vill iaf :)Jag får nog kika på tradera då om de finns eller kommer ut några.Om nån ser dom i nån shop får ni görna hojta ;)
    Ja jag också, den modellen är ju snyggast om den är lite baggy sådär.

Säkraste kortet är nog Tradera, har letat igenom en massa shoppar men hittar inga, skulle vilja ha ett par 68:or.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-05-15 11:01:51 följande:
    Jag hoppas Maia ärvt pappas längd (verkar så) och att Mateo ärvt min (får väl se...) eller t.o.m längre så här är det tvärtom (pappa är 1.68, jag är 1.78)
    Ja då är det tvärtom, jag är bara 160 och sambon är 193, så Liam får gärna ärva hans längd och Meja min, eller ja, några cm längre än 160 får hon gärna bli.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Uff...sitter och fixar med T, tycker det går sådär att sälja på FB så nu får det åka ut på T istället, lite dum tid men förmiddagarna är typ den enda tiden jag har en chans att få nåt gjort

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-05-15 11:43:07 följande:
    nått plagg har man fått sålt där men bättre att sälja nått plagg där och slippa lite avgifter iaf.. Och lite mindre jobb än T.
    Jo iof så har jag sålt en hel del där men jag vill ju bli av med ALLT
    Oja, skönt att slippa avgifter och allt jobb som det är med T.
    Har dessutom en hel del Lindex kläder som måste bort och då får det bli T.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-15 16:56:45 följande:
    Jag fick ju fatt i sötaste pusselbyxan via dig iaf! Jag betalar dig imorgon, pengarna syns ändå inte förrän på måndag.
    Jaaa det fick du ju Dom var lite väl små till Meja , nu måste jag ge mej ut på jakt efter större, dom är verkligen tok fina.

Ingen panik med betalningen
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-05-15 17:30:16 följande:
    God kväll!Känner mig rätt slut efter dagen. Tvätt av utemöbler, altan, ogräsrensning, tvätt och annat trädgårdsfix. Men vilket väder! :-O Har haft capribrallor och linne hela dagen och det har varit varmt och skönt. Premiär för shorts på Noel idag.Nu väntar snart grillning och en slapp kväll. Tänk vad det vore gott med ett glas vin...
    Åååh vad din dag lät härlig
    Hoppas på sommarväder här också snart, iof är det 20 grader ute men kvavt som attans, får hoppas på lite regn inatt och en fin solig dag imorgon.
    Försökte mej på lite trädgårds arbete innan men Meja började tjura efter 5 minuter{#lang_emotions_undecided}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-05-15 17:52:32 följande:
    Ja, hur blev din dag? Slapp du regnet? Hoppas på en gladare bebis imorgon och fint väder.
    Mja, den tillhör väl typ tidernas tråkigaste dag
    Det slutade regna men som sagt, känner mej väldigt begränsad med Meja just nu, hon vill inte åka bil, inte åka vagn, vara själv går bra en liten stund sen vill hon sitta i knät, och när hon väl sover så är jag helt slut så då hamnar jag oftast vid datorn. Behöver jag säga att det ska bli SÅ skönt när sambon är ledig hela nästa vecka.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Ocikatten skrev 2010-05-15 19:50:00 följande:
    Tjolla & Butte: Då bor vi i samma landsända! Jäkla skitväder! Fast när de är i klängåldern brukar inte pappa duga så bra tyvärr... Jag är inte alls förtjust i småbarnstiden!
    Fast här duger pappan nästan bättre än mamman

Naah, jag är lite kluven sådär, Liams småbarnstid älskade jag, vi gjorde precis vad vi ville och han var alltid så snäll, nu ska man ju se till att båda barnen är nöjda, och Liam är också ganska så krävande.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon.

Halv trist väder här även idag, jag vill också ha sol och sommar ju

Äntligen har sambon gått med på att byta vagnen, sooooom jag tjatat och argumenterat Imorgon får det bli en tur till stan och klämma lite på vagnar.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-05-16 09:21:57 följande:
    Morrn morrn!Vilken vagn ska ni byta bort och till vad?Sitter och kollar på ny sittvagn till Noel men alla har sån där tygkorg under. Vad hände med de hederliga stålkorgarna?
    Morning
    Allt bra med er?

Vi ska sälja P&T:n, Liam åker knappt vagn längre och det är väldigt sällan jag går själv med barn+hund, oftast är sambon med och då kan vi lika gärna gå med varsin vagn. Dessutom har Meja börjat protestera i syskonsitsen, så nu vill jag ha henne mot mej. Har kikat lite på Emmaljunga Ozone, påminner om Buggan men känns rejälare. Sambon vill dock ha en UJ men då sitter hon ju framåt och jag tycker hon är för liten för det.

Ha ha, och jag är tvärtom, jag gillar tygkorg bättre, mest för att man kan slänga i allt där utan att det ska ramla ut.

Kan du inte köpa typ en äldre Scooter med stålkorg?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17