Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jag är här titt som tätt, vabbar också idag Glad

Och shoppar tydligen en del från trendsales ocksåFlört

Måste ju ha uppmuntring ju!

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    ängeln83 skrev 2011-01-25 21:54:43 följande:
    Sitter och spanar på Molo klänningen med luva, vilket print är finast kitties eller london?
    LONDON!!

Har nog allt man kan få i det printet snart :) Köpte på mig en till luvklänning i det printet idag fast i nästa storlek, och lillan är tom lite för liten för att ha 86/92 som jag redan köpt en ny i som hänger i garderoben Flört

Mne jag köpte även en kissekatter också, bara för att Oskyldig
  • Lilla Ego 07
    Lalalong skrev 2011-01-25 22:25:50 följande:

Jag bjuder på den blundern  
    Har hört lite rykten om att du sitter på riktigt fina leggings i din garderob, kan det stämma Flört
  • Lilla Ego 07

Jag säger som så, att om jag kommer så skiter jag blankt i vart jag sover Glad Jag kan sova med hund eller barn eller vad som. Får jag lite alkohol i mig så snarkar jag dock en del kan jag tro så bättre då med hunden Flört

• Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2011-01-28 22:09:58 följande:
    Det var ju därför jag skulle sova med hunden, kan ju med snarka ibland har jag fått höra från sambon
    Haha ja men dåså, då kan vi ju sova med voffsingen båda två om det behövs Flört
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2011-01-28 22:14:16 följande:
    Lilla Ego: Du kan få dela dubbelmadrass med mig,snarkar också så fort jag har minsta lilla i mig;) Livrädd för vovvar dock....
    Ingen fara, jag kan skydda dig mot voffsingen, jag älskar hundar Glad Skulle kunna erbjuda dig plats på min gamla slita enkelmadrass men jag har ju inte lyckats så väl med att gå ner i vikt så det blir nog svårt Flört
  • Lilla Ego 07
    MammaT skrev 2011-01-29 09:12:47 följande:
    det låter som ett måste här med
    Hmm varför så ni så för, nu är det ju ett stort habegär här också!!!! Glad
  • Lilla Ego 07
    ängeln83 skrev 2011-01-29 11:10:33 följande:
    Fast nu när jag spanar så finns det nog lite till jag vill ha Kossetröjan är ju ett måste, och kaninerna var också lite söta.
    Ja jag har för mej att ni brukar sambeställa , kanske ska kolla om det är nån mer intresserad isf?, vore ju skönt om man kommer upp i fraktfritt.
    Menar du att du inte kommer upp i fraktfritt själv alltså? Flört Det är nog inte något problem om jag beställer direkt
  • Lilla Ego 07
    Duntoffla skrev 2011-02-01 11:39:13 följande:
    Tack!
    Det finns 7 utvecklingsfaser under första året. (enligt boken Att växa och upptäcka världen) och de faserna stämmer ofta skrämmande väl in...
    Pepper79 skrev 2011-02-01 11:28:14 följande:
    Usch och fy. Låter inte roligt . Stackars lilla Lea och stackars dig. Det är tortyr att inte få sova tillräckligt, man blir inte riktigt sig själv

Hoppas det vänder snart
    Ja, jag hoppas det. Ok att vakna och gå upp och ge mat och sen lägga sig igen men hon bara skriker. Nästan som i början när hon var liten. Puh!

Vi har också en skrikare där hemma numera. Hon är 19 månader exakt idag. Orolig och missnöjd på nätterna vilket resulterat i ett utbrott minst 1 ofta 2 gånger varje natt där hon skriker sig blå i ansiktet i 15-30 minuter. Det kan inte vara nattskräck iaf tror jag för hon är ju vaken, det brukar man inte riktigt vara vid nattskräck.

Känner med dig! Är som en zombie här på jobbet och försöker få  nåt gjort Glad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17