Inlägg från: Love Isac |Visa alla inlägg
  • Love Isac

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-08-12 18:50:42 följande:
    Tack snälla du Solig
    Glad
    ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Love Isac
    Zvartaliljan skrev 2010-08-17 08:40:12 följande:
    "godmorgon"

Sitter här o vet inte vart jag ska ta vägen...min morbro reste till änglarna inatt Gråter

Detta jävla cancermonster....jag är så arg...han skulle ju få sitt första barnbarn nu när som helst.
    Nej tårarna har ingen ände idag....
    Åh va trist!Rynkar på näsanBeklagar sorgen...{#emotions_dlg.flower}
  • Love Isac
    futura skrev 2010-08-19 12:03:24 följande:
    hur kommer man åt en sådan rabattkod? Vill köpa massa molo ytterkläder...
    du skriver barnshoppingbloggen i rabattkodsrutan när du fyller i dina uppgifter i kassan!!Skrattande
  • Love Isac

Go'morron i tråden!Någon som kan tipsa om var och om det finns Hummels regnkläder,det blå setet på rea någonstans??Tack!Glad

• Love Isac
    Buttelina skrev 2010-08-24 09:24:42 följande:
    klkids
    Tack för svar...finns dock inte den storlek jag behöver...Rynkar på näsansurt...Det fick bli ett Everest regnställ istället!SkrattandeHoppas på att det är bra!
  • Love Isac
    lillronya skrev 2010-09-02 19:02:31 följande:
    Hej i tråden!

Vad händer här?

Jag sitter och funderar på vilka vändningar det kan vara i livet.
    Min ensamma och utstötta 16-åring har nu blivit en tös med både pojkvän och mängder av vänner.
    Vad hände liksom?
    Hon fick inte köra ner till byn idag eftersom hon inte kände sej frisk. Vad hände då? Jo det står en till a-traktor här på gården med ett gäng killar i och där ute har de hängt nu i över en timme.

Roligt men jobbigt i mammahjärtat att inse att jag inte längre är hennes enda bästis.
    Härligt!!Solig
  • Love Isac
    Silverhaj76 skrev 2010-09-07 15:00:57 följande:

Hej i tråden!

Undrar om ni sett några täckvästar någonstans? Har för mig att Molo hade förra året men inte i år vad jag har sett.

Funderar lite på Molos linnen, är de stora i storleken? Barnen är ca 122 långa men gillar inte när linnen sitter åt, ska man ta 134/140 då eller är 122/128 tillräckligt stora?

Sen undrar jag också om ngn varit på Matador i vecka, har de nåt kul kvar?

Har för mig att jag sett täckväst ifrån Molo på Luckylittleme.se
  • Love Isac
    lillronya skrev 2010-09-23 20:46:22 följande:
    Jag är faktiskt lite förvånad över att de tagit det hela på så pass stort allvar direkt.
    Lite på är jag ju, men jag har inte precis behövt kämpa på så hårt för att de ska lyssna än iaf.
    Håller tummar&tår på att allt går bra för er!!{#emotions_dlg.flower}
  • Love Isac
    lillronya skrev 2010-09-25 12:11:57 följande:
    Ja det är hon. Och hon ber sällan om nåt, så jag tänkte att jag kunde köpa ett spel till också.
    Funderar om det finns såna spel på gekås?
    Hoppas in och lägger till en kommentarGladDet finns massvis av DS-spel på Ge-Kås...Min son köpte när vi var där nu i sommras!Dem ligger bra i pris oxå!
    F ö så ääääälskar han sitt DS...Skrattande
  • Love Isac
    Saraia skrev 2010-09-26 11:38:03 följande:
    åååå va fina o coola i dig demin-jeansen var!! Vilkten stl har Maia? Hur lång e hon nu?? min 4åring e 15,5kg o ca 101cm - 98/104 räcker?? E slitningarna ända in så det är hål?
    Inte liljan&loppan men också ägare av ett par  likadana jeans(ja...eller min son är ägare till dem!!Flört)Dem är smala i passformen. min son på 7 år 133 cm lång och ca 32kg tung har strlk 146/152 i sina.I övriga byxor har han vanligvis strlk 140.Slitningarna är inte igenom tyget utan där är undertyg i hålen...Hoppas du förstår hur jag menar...Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17