Inlägg från: stjärna4 |Visa alla inlägg
  • stjärna4

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Som jag skrev ovan väljer jag mellan didriksons och molo.Är molooverallen jättebra och värd de extra pengarna?
    Men då kanske inte jag kan ta 3-5 år om du har tagit 2-3 år till din 3 åring?Kanske gemstones är fin till bubblegum?

• stjärna4
    SmillaMilla skrev 2010-09-03 17:23:04 följande:
    Ja alltså vi har en tidigare i stl M o den antar jag är som stl 2-3 år så jag testar den, men har inte fått hem den än.

Jag har meilat både babyshop och busochrackartyg om vilka mössor som passar bäst.

Busoch rackartyg tyckte rådjuren pasade bäst men att knit också funkade.

Babyshop tycker: www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=... eller den andra modellen men i samma färg.
    Ok,tack för hjälpen!
  • stjärna4

Nu är molooverallen beställd!Det blev en bubblegum strl 92!Väntar med väpnarluva,kan inte bestämma mig!

• stjärna4

SmillaMilla:Vad köpte du för storlek i rånarluvan till din flicka?Hon är 3 år va?Funderar vad jag ska ha för storlek till min flicka på snart 2 år och 49 cm i huvudomfång?

• stjärna4

Tror jag beställer en gemstone väpnarluva till bubblegumoverallen.Blir 2-3år bra till en på snart 2 år och 49 cm i huvudomfång?Vet att jag har frågat innan men vill bara höra så det blir rätt!

• stjärna4

Ok,då kan jag kanske ta det!Hon har rättså små händer!Ser att det finns olika långa?Vilket är bäst?

• stjärna4

Hur är molos fleeceoveraller i storlek?Kan jag köpa strl 92 till min dotter på 20 mån som är ca 81 cm??
    Det finns inget shop som har rea i den storleken va??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17