Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-08-26 18:56:33 följande:
    Näe, tyvärr.
    Men en i 92 som Mini ska få använda i höst/vår
    Tyyypiskt! Värsta superbra priset också hade du.. Buhuuu Får söka vidare
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Åh vad FB är bra alltså, skitbra av er tjejer som drog igång det Har både sålt och köpt massa kläder, kanon verkligen att slippa bängla med T!

Förövrigt så är vi nu helt kittade för höst och vintern, vilket kan behövas då vi nu haft höst här uppe ett bra tag. Hemskt i augusti verkligen! HAr varit 8-10 grader i över en vecka, plus att vi bor i korsdragets huvudstad så det blåååser hela tiden. Man blir tokig Demon Tur att jag fyndat en skaloverall på FB för den behövs typ NU!

• solouniko

Och nu har jag köpt finaste lurvoverallen, gaamla lila med röda kanter av Smultron Perfekt under skaloverallen typ NU det också. Fan, måste flytta till varmare breddgrader Solig

• solouniko
    Madeleine skrev 2010-08-26 23:16:21 följande:
    nädå 30:- behärskar min plånbok...men denna veckan nu när lönen kommit ska de beställas både det ena och det andra...återkommer med inköpslistan...=)
    För att fråga nåt annat...vet ni hur man ändrar sidfoten med dotter är 2 1/2 och inte 7 månader
    Jag har fyndat både skaloverall och lurvoverall på våran facebooksida, och då blir det inte såå fasligt dyrt för det är ju som sagt mycket annat man vill ha också Vi kommer att använda lurvoverallen mest under skaloverallen,  och med överdragsbyxor på när det inte är så kallt ute, och i bilen osv om vi ska iväg och handla

Har nästan glömt hur den ser ut den lila/röda lurven. Någon som har mösstips till? Kan man någonsin ha för många Drömmer
  • solouniko
    Tjollabolla skrev 2010-08-26 23:52:52 följande:

Nån som har förslag på varma goa tossor? SOm helst dessutom ska gå ihop med den gula lurvoverallen, vilket inte är helt lätt

Det finns inte matchande tossor i samma färg till den? Annars geggamojas svarta, superbra
  • solouniko
    H I L L A skrev 2010-08-27 07:30:07 följande:
    God morgon !!!
    Röd/lila lurven är UNDERBAR !! Katvigs lila/vita mössa är fin till. Även Noda star röda
    Åh, vi har ju båda så det blir ju perfekt! Tänkte precis att den nyinköpta röda NS mössan borde ju vara super till
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-08-27 08:00:07 följande:

Mmmmm Mums! Kommer bli kanon! Röda NS blir nog jättefin till
    Tjollabolla skrev 2010-08-27 07:39:43 följande:
    Åhhh så söta! Fast rött går ju absolut inte till gula lurven! Är dom varma innuti med? Satt dom bra på?
    Nä, rött är ju inte direkt passande till den  Jag tyckte de satt bra, de är inte nog varma att ha här uppe där vi kan ha -30 ibland Men ligger man i vagn med åkpåse osv och bor söderut så funkar det nog hela vintern
  • solouniko
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-28 16:48:22 följande:
    Där råkar inte logga en rosa/rosa i strl 2!? T har ju en i strl 1 nu men den funkar nog inte hela säsongen....
    Vet en som kan tänka dig 1an om du hittar en 2a
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17