Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Duntoffla skrev 2010-05-16 09:34:05 följande:
Allt bra här. Ska strax iväg och klippa Noel.Emmaljunga Ozone har jag inte kollat på. Vi kommer ha kvar Buggan till lillbäsen men vet inte hur vi ska göra med ev syskonvagn. Väntar nog och ser hur pass mkt Noel vill åka. Däremot blir det en ny sittvagn till Noel oavsett. Har kikat lite på scooter men är de hjulen rejäla? Ser lite små ut?Tygkorgen är bra på ex buggan men på sittvagntycker jag att de ofta är låga.Håller med dig om UJ:n och att sitta framåtvänd när de är så små. Noel sitter ju tom bakåtvänd ibland forfarande men mest för att jag glömt att vända på sitsen Oj, klockar tickar! Måste gå nu. Ses om en stundJag har inte provkört Ozonen än, bara kikat på internet och den verkar kanon, och den stora fördelen är ju vändbar sits. Men det lutar nog åt att den blir en sån i färgen Candy pink
Scootern är verkligen helt underbar, hade ju en 2.0 till Liam innan och jag ångrar SÅ att vi sålde den, hjulen är rejäla, ungefär som City crossens. Kanon vagn som är skön att gå med och samtidigt smidig och tar liten plats i bilen.