• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • jannah

Busbellan: Om det skulle vara så att du får för dig att sälja den fina gröna klänningen från Småfolk från bildtråden, så får du gärna höra av dig! Glad Är det en 98/104?

¤ Othilia 080524 ¤ Bebis med BF 19/1 2011 ¤
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2011-01-16 11:38:32 följande:
    ja men visst är det konstigt. Skönt att det funkade här.
    Min extremt mammiga son som aldrig sover och aldrig låter någon annan ta honom har inte låtit mig röra honom sen farmor kom igår och har sovit som en stock hos henne hela natten!!
  • RååSa BuBBlan

Ingen bebis

Värkarna har försvunnit och jag är bara trött.. Fy va jag e less nu!!

Varit uppe mellan 02-07 i natt med lite blödningar och värkar, slocknade tillslut sittandes i soffan och allt försvann.. Lite små blödningar än bara och mer mensvärk än värkar..

Kommer ner från duschen nyss och då har gubben bjudit in grannflickan som sitter och bygger Lego i vårt vardagsrum, jag vill iiiiiiinte ha besök just nu.. Men det kunde han inte förstå Skrikandes

BF+8 idag, suck suck!!
  • Busbellan
    jannah skrev 2011-01-16 11:43:22 följande:
    Busbellan: Om det skulle vara så att du får för dig att sälja den fina gröna klänningen från Småfolk från bildtråden, så får du gärna höra av dig! Glad Är det en 98/104?
    Ja, det är 98/104
    Har varit på gång att sälja den flera gånger eftersom Ella vägrar ta på den
    Men den lär nog inte stanna hur länge som helst, sitter ganska precis i ärmen nu. Ska försöka komma ihåg dig
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-01-16 11:25:58 följande:
    Med tanke på att vi hade henne här för att hon inte sover på nötterna så har jag sovit massor. Alltså helt okej.
    haha, ja det där är konstigt
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2011-01-16 11:55:26 följande:
    Min extremt mammiga son som aldrig sover och aldrig låter någon annan ta honom har inte låtit mig röra honom sen farmor kom igår och har sovit som en stock hos henne hela natten!!
    Åhhhh vad härligt. Lite samma här med denna flicka. Men det gick jätte bra! Du borde kanske låna ut honom lite oftare
  • Busbellan

Är ju likadant här med sovandet. A är ju uppe hur länge som helst här hemma, fasta är han på korttids så somnar han typ klockan 20

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 11:56:24 följande:
    Ingen bebis

Varit uppe mellan 02-07 i natt med lite blödningar och värkar, slocknade tillslut sittandes i soffan och allt försvann.. Lite små blödningar än bara och mer mensvärk än värkar..

Kommer ner från duschen nyss och då har gubben bjudit in grannflickan som sitter och bygger Lego i vårt vardagsrum, jag vill iiiiiiinte ha besök just nu.. Men det kunde han inte förstå Skrikandes
    Kommer nog i natt! Så vila massa nu! Och ät! Lycka till! KRAM
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2011-01-16 11:59:57 följande:
    Kommer nog i natt! Så vila massa nu! Och ät! Lycka till! KRAM
    Det tror jag med .
    Ingen bebis

Så började det för mig med, fast på dagen, sen föddes han på natten .
    Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • h80
    Ingen bebis

kommer säkert innan imorgon, med min lilla hade jag mensvärt, mensvärk o mensvärk.......o sen krystvärkar direkt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17