Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-09-09 13:41:02 följande:
    Å vilken fin hög!!
    Den ser färgglad och najs ut Är fler paket än det ser ut som på bilden. De är ju så platta.
    Busbellan skrev 2010-09-09 13:40:08 följande:
    Åh vad drygt, posten är seeeen här idag och jag som hoppas på post!
    Vad väntar du på?
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2010-09-09 13:44:53 följande:
    ja, denna gången var det lagning så jag var där för andra gången på kort tid
    Dessutom är jag livrädd för tandläkaren, det är nog värre än pengarna
     Usch då! Ja, det är ju inte direkt kul även om jag inte är rädd för tandläkaren.

Nu ska jag åka ner till mamma och promenera lite innan N ska hämtas på dagis.

CU
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 11:15:17 följande:
    Hej!

Kom nu på att jag glömde svara dig..Zumba is da shit
    Det är så? Även för någon som är rätt kass rytmiskt sett?
    Känns lite dumt att slänga ut 600 spänn och så använder jag det en gång.
    ChokladMoshin skrev 2010-09-14 11:15:52 följande:
    Ingenting, väntar på att mamma ska komma så vi får åka iväg och prova om min nya tilltänkta vagn går in i bilen
    Vad blir det för vagn?
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2010-09-14 11:17:21 följande:
    Provade det en gång innan jag blev gravidtjock, och fy vad jobbigt det var, men såååå kul ju
     Men jag är rätt kass på dans, funkar det ändå? Svårt?
    ChokladMoshin skrev 2010-09-14 11:19:07 följande:
    Slopade Emmaljunga Ozone som jag skulle köpt från början och det blev en Edge Duo Combi istället.
     Ok. Vi råkade köpa en vagn igår (syskonvagn) En babytravel. Var egentligen inne på en UJ duo men denna var så billig så vi kunde inte låta bli. Kan dock inte helt släppa UJ:n så vi får se vad som händer med denna. Kanske piffar upp den och säljer.
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2010-09-14 11:26:18 följande:
    LÅter bra
    Duntoffla skrev 2010-09-14 11:21:19 följande:
     Men jag är rätt kass på dans, funkar det ändå? Svårt?

Ok. Vi råkade köpa en vagn igår (syskonvagn) En babytravel. Var egentligen inne på en UJ duo men denna var så billig så vi kunde inte låta bli. Kan dock inte helt släppa UJ:n så vi får se vad som händer med denna. Kanske piffar upp den och säljer.
    Ja, det funkar nog för alla

Vi hade en sån Babytravel syskonvagn som vi har helnöjda med det knappa året den användes.
    Men nu har jag haft 2 billigare vagnar så nu ville jga ha en rejäl
    UJ är också fiiiiiiina!!

Nu plingade visst mamsen på dörren, cu!!
    Ja, det är ju frågan hur länge den kommer användas. Troligen max ett år. Fast å andra sidan verkar det vara rätt lätt att få tillbaka pengarna på en UJ. *kan inte släppa tanken på den*
    Det var sambon som liksom impulsshoppade Babytraveln i tron att den var en UJ (män har dålig koll)
  • Duntoffla
    Mawe123 skrev 2010-09-14 12:13:06 följande:
    Har fyndat nytt zumba pack exkl sticksen för 200 spänn på T, kolla där Solig
    Jag har kikat där men såg sen att ngn lämnat omdöme att de DVD bara var 18 min långa? SKa de vara det?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-09-15 09:02:46 följande:
    Godmorgon
    Allt bra med er?
    ja, Lea är fortfarande snuvig men annars är det bra. Regn och grått väder . Allt bra med er?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-09-15 09:16:29 följande:
    Stackarn Hopplösa tider nu, tycker det snoras konstant här hemma, som tur är så har det ialla fall stannat där och ingen har än så länge blivit sjuk.

Jodå det är bra med oss, Meja har typ 3 tänder på väg upp så hon är lite gnällig emellanåt. Trist väder här också, riktigt höstrusk då man bara vill bädda ner sej i soffan, tyvärr omöjligt med 2 busar
    Ja, det är inte mycket lugn och ro. Noel är i alla fall på dagis idag så det är bara Lea och jag hemma men hon vill inte vara själv något så det blir inte mkt gjort.

Tänder brukar sällan vara kul när de är på väg. Gnälligt och dregel i stora lass
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17