• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-05-01 19:14:49 följande:
    Kom på nu att jag läste det här i Shopoholicstråden (he, he, ja jag hänger där, den passar mig...) och det var väl att de tappade färg och blev noppiga men gällde mer de på gul botten än de på vit botten. Så då bör du ju kunna "testa" dina ändå Kristyr när det är tvätten det gäller!
    Har en med gul botten.. så får se då... det är ju söta unisexplagg.. och bra med omlott..
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-05-01 19:14:49 följande:
    Kom på nu att jag läste det här i Shopoholicstråden (he, he, ja jag hänger där, den passar mig...) och det var väl att de tappade färg och blev noppiga men gällde mer de på gul botten än de på vit botten. Så då bör du ju kunna "testa" dina ändå Kristyr när det är tvätten det gäller!
    Hmmm låter som att jag då skall köpa den vita klänningen
  • na96gen

buttelina; ooo vilka fina barn
    tröjan med multistars (tror jag den heter) har den huva Eller finns det flera olika modeller ?

• Buttelina
    na96gen skrev 2010-05-01 19:34:04 följande:
    buttelina; ooo vilka fina barntröjan med multistars (tror jag den heter) har den huva Eller finns det flera olika modeller ?
    den har luva. det är en klänning men man kan gå ner i strl och ha den som tunika/tröja men ja den finns bara med luva
    SmillaMilla skrev 2010-05-01 19:34:32 följande:
    Buttelina: Åhhhh vilka fina tavlor!!!!
    taack är så nöjd med dom. hänger ovanför vår säng {#lang_emotions_heart}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 17:49:10 följande:
    Ja det ska bli helt underbart roligt! Men jag vågar inte riktigt njuta hundra än, man vet ju inte hur det kan gå *nervöst* Men vi får hålla tumsen att det går vägen Ja då ha ha ha.. Lägger ut den ena på fejjan i såfall
    Toppen! Dags att spara slantar utifall att då just nu. Kanske ska skippa salgen till förmån för en ev tvilling?
  • RååSa BuBBlan

*morr*  andra gången fel tjej åker i jakten På Julia!!

Butte--- Urfint blev det med fotona!! Verkligen suuuper!!

Busbellan--- Fina bilder på barnen som vanligt {#lang_emotions_sunny}

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Ocikatten skrev 2010-05-01 19:07:48 följande:
    RååSa BuBBLan: Underbart söt Bubblis i BT, som en sockertopp!!  Så mysigt med tjejer i härliga färger. Fjärilsklänningen var kanonfin!Åhhh, det snurrar i mitt huvud nåt om att Duns inte var riktigt bra, tappade färg eller form i tvätten... Minns inte riktigt var jag hört det... *dumma minne*Återkommer om jag kommer på mera!! Men superfina tryck på kläderna har de i alla fall! Skaparna bakom Plastisock är vän till en av mina vänner!! Helt onödig info men känns lite kul!
    Tack snälla
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-01 19:38:53 följande:
    Toppen! Dags att spara slantar utifall att då just nu. Kanske ska skippa salgen till förmån för en ev tvilling?
    ha ha ha vet du... Jag behåller dem nog båda två, två små Bubblor på en gång e rätt shysst {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17