• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-05-01 21:31:21 följande:
    Klart man får gnälla! Sitter och irriterar mig över samma sak här. Har ett skolarbete jag skulle behövt skriva färdigt, men hur lätt är det med tre ungar runt sig hela tiden. De får iksom inte ens för sig att fråga pappa nån gång om nånting. Antagligen är de så vana vid att jag fixar det mesta åt dem
    mm som här idag då=S..... likaså som han behövde vara hemma igår från valborgsfirandet för att jobba (å jag tg med maxen till min mormor å firade där) så han fick vara själ likaså behövde ju en annan vara själv idag..
    som sagt finns j en hel del å göra i vxö... badet, leos etc.....

ja 3 ungar e ju mer än en max... dock så e det alltid mamma maxen ropar för minsta lilla.... undrar hur det ska gå när lillasyster föds... kommer ju behöva hälp då i början iaf.. men kommer bli så svårt när maxen e så mammig som han e.. å maken inte precis försöker för å få han på sin sida heller...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 21:30:08 följande:
    Ja ibland undrar man? Min e bara dum dum dum, men iofs tycker jag att alla är dumma just nu   *lite lättretlig* Min är expert på att TYCKA vad som behövs göras, men sen utförandet gnälls det åt mitt håll om medans han själv sitter med sina jädra hörlurar på dagarna i ända! Men dom e söta ibland åxå så man förlåter dom
    jo ibland kan dem vella var lite söta med... men ibladn har man bra lust å slänga hans dumburk till data ngn stans =P... hih lättretlig e nog bara förnamnet här...
    ja hormoner e inte å leka med hahahaha
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2010-05-01 21:36:15 följande:
    jo ibland kan dem vella var lite söta med... men ibladn har man bra lust å slänga hans dumburk till data ngn stans =P... hih lättretlig e nog bara förnamnet här...ja hormoner e inte å leka med hahahaha
    Nä men kanske bra med lite hormoner åxå så man får skälla av sig rejält

Jag fullkomligt exploderar för allt o ingenting  
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 21:32:16 följande:
    *ASG* Kunde ni hålla er för skratt?   ha ha ha.. *goa unge*
    Ha ha, näää, verkligen inte. Han är verkligen stört skön, tusen ursköna kommentaren om dagen typ, vi skrattar ihjäl oss här hemma just nu.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 21:39:30 följande:
    Nä men kanske bra med lite hormoner åxå så man får skälla av sig rejält Jag fullkomligt exploderar för allt o ingenting  
    skönt å veta att man inte är ensamn
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-01 21:40:47 följande:
    Ha ha, näää, verkligen inte. Han är verkligen stört skön, tusen ursköna kommentaren om dagen typ, vi skrattar ihjäl oss här hemma just nu.
    Samma här   *underbara ungar* {#lang_emotions_heart}
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • MiniM3
    SmillaMilla skrev 2010-05-01 21:44:22 följande:
    Någon som beställt från halens någon gång? Jag vill ha Sveas prickiga adidas skor nu! :)
    Dom brukar vara jätte sega! :(
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-05-01 21:29:03 följande:
    Buttelina: UNDERBARA tavlor du visar i BT!! Önskar jag hade några toppenfoto på barnen att förstora, får väl jobba lite hårdare med kameran.
    tack vad söt du är
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • SmillaMilla
    MiniM3 skrev 2010-05-01 21:46:25 följande:
    Dom brukar vara jätte sega! :(
    Ajdå. Beställde den 22 så får väll vänta ett bra tag till.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17