• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-05-01 22:22:14 följande:
    Blev lite OT shopping på Lindex precis Ella älskar ju Kitty så det blev en sån här, i alla fall ok för att vara med den där katten på www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7...
    Prickar o Kitty!! Kan väl inte bli bättre kombination?!?
    Marcus fick en Pez-automat med Kitty, det närmsta jag kan komma Kitty... {#lang_emotions_cry}
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-05-01 22:33:48 följande:
    Prickar o Kitty!! Kan väl inte bli bättre kombination?!? Marcus fick en Pez-automat med Kitty, det närmsta jag kan komma Kitty...
    Jag älskar prickarna, men är väl mindre förtjust i katten, men det får gå för Ellas skull
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Buttelina

är det INGEN som vet var jag kan få tag i molos rosa jeans hängsleklänning från förra sommaren? vill ha 116 eller 122. MÅSTE ha ingen av era lokala butiker som hållt kvar gammalt?

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-05-01 22:49:44 följande:
    är det INGEN som vet var jag kan få tag i molos rosa jeans hängsleklänning från förra sommaren? vill ha 116 eller 122. MÅSTE ha ingen av era lokala butiker som hållt kvar gammalt?
    Har tyvärr inte sett den, men skriker om jag får syn på en
  • Busbellan

Får väl tipsa så här när det nästan är natt
    30% på ett helt köp på eleraff, kod "facebook"
    Jag shoppade lite NS, hoppas nu det finns kvar

• Jullia
    Busbellan skrev 2010-05-01 23:34:50 följande:
    Får väl tipsa så här när det nästan är natt 30% på ett helt köp på eleraff, kod "facebook"Jag shoppade lite NS, hoppas nu det finns kvar
    Tack för tipset, Shoppade lite MOLO!
    Fast egentligen var jag ute efter moloskor till reapris men det var dåligt med det på Eleraff. Nån som känner till var jag kan hitta det?
  • Ocikatten
    Får väl tipsa så här när det nästan är natt 30% på ett helt köp på eleraff, kod "facebook"Jag shoppade lite NS, hoppas nu det finns kvar
    Tack för tipset men jag håller lite i slantarna nu, inte bra när man glömt hur mycket man har beställt som är på väg hem...
  • ängeln83
    Jag också, det blev en rosa NS mössa till Meja och ett par NS jeans till Liam.
    Stod ju inget om att det inte gällde NS så jag hoppas det går igenom
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon förresten

Här ser ut att bli en härlig dag idag, kallt inatt men nu är det klar blå himmel och strålande sol, passar fint efter senaste dagarna med regn.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17