-
Men använder du inte legginsen då till klänning?RååSa BuBBlan skrev 2010-05-13 21:11:48 följande:Å Bubblis har leggings o blöja -
Okej o då använder du tröja till legginsen?Mawe123 skrev 2010-05-13 21:13:14 följande:Min blöjbärande son använder leggings från molo och villervalla funkar kanoners! -
Okej, då skall jag testa :)LJ2 skrev 2010-05-13 21:13:47 följande:gulligt ju bara =) jag har struntat i vilket iaf =) men alla e olika =)) -
Hmmm men då kanske man skulle ha matchande leggins till tunikorna ockås
Rusa bubbel leggins skulle ju inte vara helt fel. -
ROSA!SmillaMilla skrev 2010-05-13 21:18:54 följande:Hmmm men då kanske man skulle ha matchande leggins till tunikorna ockås Rusa bubbel leggins skulle ju inte vara helt fel. -
Åhhh jag var ju bara tvunegn att smyga in i Sveas rum o kolla om hon hade några fina leggins till tunikorna. Hittade detta. Fint?

-
Somnade alla? Måste ju ha smakråd
Kläderna är det viktigaste ju. Skall fara ensam med tre barn till en ö här på Åland. Superliten färja o den tar 2½ timme. Barnen kommer inte att uppföra sig snälllt så då måste du ju vara söta istället
-
Mortillsju: Cool kille i bt!
Lillronya: Härliga ungar, håller verkligen med ns o småfolk är snyggt ihop! -
God kväll!
Här har vi också haft underbart väder. 25 grader o sol. Riktig ryssvärme. Skall bomba bt lite nu när barnen slappar, eller ja svea somnade på soffan så hon ligger nu i sin säng i sover
-
Åhhh 36 graderDuntoffla skrev 2010-05-15 18:13:55 följande:Härligt! Just nu visar tempen i solvägg 36 grader.
Det är så att man blir sugen på ett glas rött på altanen. Men är ensam med tre barn...