Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Stormis skrev 2010-07-14 16:07:19 följande:
    Hoppar bara in lite.
    Fick hem superfina IdaT-kläderna idag. Måste kanske göra dn best till om det finns nåt kvar. Har inte kollat det. Om ngn vill vara med så inboxa .
    Jag vill!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    MammaT skrev 2010-07-15 14:58:26 följande:
    kan man tvätta prästkrageskorna
    Jag hade handtvättat de i handfatet- vissa basketskor kan ibland bli gula i sulan(eller främst där limmet sitter om man kör de i maskin) Jag har tvättat många par Converse i maskinen och det har varit blandade resultat.
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-07-16 19:24:00 följande:
    hejhehj!!
    här går man å väntar  inget hänt mer än, så får vella se när hon behagar titta ut...=P

ni som bor i sthlm.. kristyr du bor där va?
    vet du ngt billigare boende eller ngt som man kan hyra fre-tis (27aug-31) ibladn har ju hyreshusen som de hyr ut ill gäster etc...
    vill gärna inte bo hos makens mormor alla dem dagarna med en liten å maxen...
    Där är du ju nu..behöver din adress ocksåSolig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-07-21 14:11:36 följande:
    Hej!

Någon som har tips på hur man får bort mögel fläckar på regnkläder. När vi kom hem från Skara, hade Sveas fina idat regnkläder fått massa mögelfläckar på sig. Alla andra hade klarat sig. Snälla!!!! TIPS????
    Vit maskindiskmedeltablett fungerar jättebra på mögelfläckar på vanligt tyg iaf, vet att min svärmor fick ordning på sommarstugans markis på så sätt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-07-23 21:17:31 följande:
    OT, men var det inte några i denna tråden som startade en viktminskningstråd? nu har jag ju fått min lilla o vill bli av med graviditetsvikten o lite till Glad
    Här är vi även om vi har sommarlov just nu Jag drar igång igen i mitten av augusti- har 5 kilo kvarCool
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m51555354.html
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-07-26 10:33:30 följande:
    Ja, det blev jag med när jag såg dem Hjärta
    Så jäkla finaTungan ute
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-07-26 10:50:39 följande:
    Jaa, verkligen underbara! Nu får regnbågen konkurrens, tror jag...Svårt val för min del!
    Ah jag har en regnbåge till Max som jag inte vet om den kommer att passa...så jag måste nog försäkra mig med Småfolk också tror jag
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-07-26 11:57:32 följande:
    VART ???
    där e du ju har inväntat att du skulle dyka upp=P....varit på semester;)..??
    Ja- jag har i stort sett haft semester från datorn
    Dina Gekåsprylar var slut när jag var där men om du vill så kan jag kika nästa gång?

Stort Grattis till lillasyster om jag inte har sagt det innanSolig{#emotions_dlg.flower}
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Nu är jag snurrig..Har beställt Katvigleggings från flera håll nu och så ser jag att vi har ett par redanSkäms
    Vilka ränder är det som syns mitt i bilden?
    http://www.familjeliv.se/hem/smultronhjarta/gallery/phplnwste.jpg

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-27 14:06:48 följande:
    Ojojoj ge mig denna hög pleeeeeeeseGlad Sån underbar bild!
    Men du, är det rosa/rosa från i våras? Visst är det väl det?

Jag har nu, sådär väldigt mycket för sent, kommit på att jag behöver ha rosa/vita men vad kallas de?
    http://www.familjeliv.se/hem/smultronhjarta/gallery/phpyj7frf.jpg

Här finns ju rosa/vit i två varianter- hur ska jag veta vilken kombo det är jag jagar..Vet du vad de heter?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17