Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hur är det nu med Småfolk t-shirtsen, om man ska ha 98/104, vilken är det då? 3-4 år?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Och hur är Småfolk klänningarna i storlek?
    Meja har 62/68 i kläder nu, 62 i klänning sitter bäst, vill inte att dom blir för långa, 68 borde väl räcka till sommaren va?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    FL Lisa skrev 2010-05-19 11:30:52 följande:
    haha...så härlig kommentar. Lite härligt när dom börjar ha egna åsikter om kläderna....så länge det inte blir för mycket åsikter alltså jag gillade den nedre bäst...men då är jag väldigt svar för småfolktröjor med ljus botten.
    Ha ha, jaaa, han är väldigt bestämt gällande kläder just nu, helst ska det vara fordon på, då är dom tuffa
    Får köpa kaninerna till Meja istället

Mh...jag velar fram och tillbaka, gillar även Småfolks härliga piggelin gröna *fundilerar*
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-05-19 12:13:45 följande:
    skönt att sonen inte tycker så mycket om kläderna än.. han tycker det är kul att prova, så jag är nöjd
    Oh ja var glad för det, Liam är super petig, det måste vara fordon på annars får jag ta på kläderna med våld, men är vi hemma så slänger han av sej kläderna inom 5 minuter så han går oftast i bara kallingar här hemma
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll sötfisar.
    Äntligen har värmen kommit hitåt, 20 grader ute nu och klockan är snart 21. Har suttit på altanen och pimplat kaffe nästan hela dagen, följt av kvällsmat och lite tv mys där ute Nu stack sambon iväg till jobbet för att tvätta bilen, ganska normalt vid den här tiden när man har ledig vecka va?!

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hmpf...håller alla till i salg tråden eller?
    Känner mej lite väl ensam här inne jueeeee

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    MiniM3 skrev 2010-05-19 21:45:11 följande:
    Verkar så :D beställt nya vagnen?
    Ja det brukar väl iof vara så när det börjar närma sej salg tider

Vi ska åka och klämma på den imorgon, om den faller oss i smaken så blir det beställning.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-20 07:52:01 följande:
    mårning finns det någon rabattkod på lindex just nu?  *pliis*
    Morning
    Jag fick hem en kupong med 25% på ett helt köp, kod: LC1020
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17