Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Vilken jätte söt pytte liten Saga i bt.
Och himla massa fina barn och shopping som alltid!
Vilken jätte söt pytte liten Saga i bt.
Och himla massa fina barn och shopping som alltid!

Hej tjejer! Någon som har denna jackan, hur är den i storlek? https://kidzshop.jetshop.se/nova-star-winter-jacket-pink-p-3312.aspx
tänkte 98 till Alice som är 93-95 cm

Hej alla härliga dansk shoppare, längesen jag var här men har ju shopping förbud då alla pengar ska sparas till New York resan. Åker 30 april och det ska bli så skönt. Har dock kikat in i bt och drömt mig bort, vilka fina kläder och barn som alltid.
Skulle behöva eran hjälp nu då svägerskan födde en liten flicka i går hemma på badrumsgolvet, tog väl ca 3 minuter. Hon hade magsjuka och mitt i en kräkning kände hon att barnet kom
Jag är på jakt efter prästkragefilten vet någon var jag kan hitta en sån? Tack på förhand och hoppas ni alla mår fint ![]()

. Tycker även geggamojas är superfina. Tycker det är bra lekskor på dagis.
Måste ha eran expert hjälp. Såg en filt på Zillstar, colibri tror jag allt att det är för 299:- alla andra shoppar har den för 449:- Är det samma tro någon som vet?
Klart ![]()
Hej hej alla! En ot fråga men någon som vet var jag kan hitta How to kiss a frog?
Har ni sett att dom säljer bäddset på rusta som ser precis ut som katvig?
Hej alla ![]()
Kikar in och säger hej
Har hållit mig borta då vi sparat alla pengar till våran resa och ångrar nu att jag kikade i bildtråden, herrejösses så mycket underbara kläder, shopping och finaste barnen! Har till och med hållit mig borta från alla nätbutiker så jag vet inte ens vad som kommit nytt
. Åker den 29 april och kommer hem 11 maj efter det ska jag tillbaka till danske shopping världen
Ha det gott allihop!