• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • perdy

Hej! Hoppar in i tråden med en liten fråga, har någon koll på hur storlekarna är på Molo softshellen Heaven? funderar på en i party pink till min tjej men står att de är lite små i storlekarna och tänkte hur många storlekar man ska gå upp...

Hoppas någon kan hjälpa mig! :)

• Buttelina
    perdy skrev 2011-01-21 13:41:41 följande:

Hej! Hoppar in i tråden med en liten fråga, har någon koll på hur storlekarna är på Molo softshellen Heaven? funderar på en i party pink till min tjej men står att de är lite små i storlekarna och tänkte hur många storlekar man ska gå upp...

Hoppas någon kan hjälpa mig! :)

gå upp en kanske två strl
    annie dark skrev 2011-01-21 14:01:28 följande:
    Vart kan jag kika på katvigs nya?
    katvig.dk
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • annie dark
    Buttelina skrev 2011-01-21 14:04:09 följande:
    gå upp en kanske två strl
    annie dark skrev 2011-01-21 14:01:28 följande:
    Vart kan jag kika på katvigs nya?
    katvig.dk
    Tack! Smarta jag tänker inte ens på att kolla ders hemsida.
  • CamillaJ

Har kollat in Katvig jag också nu , fastnade inte för ngt speciellt .. lila/lila var rätt fint ..
    Köpte ett par jättesnygga ...fina... jeans idag på Kappahl till Tuva på flickavdelningen ljusa med mudd..
    stl 86 dom var liiiite tighta men så fina!! =)

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • solouniko

Fina lilla Saga i BT

Funderar på lurvoerall till bebis. Har ju BF 3e maj och då kan det ju vara lite kallt här i norr Drömmer Milla kom ju en vecka innan så om denna också skulle göra det är det ju april och DÅ behöver vi verklgien minst en. Visst? Hur är dom i stl de minsta? Den kommer väl bara att användas ca en månad eller nått innan det blir för varmt, ska jag ta 56 då eller möjligtvis 62? I vilket fall som helst så lär den ju inte passa till hösten ändå så jag kanske ska ta 56 iallafall? Eller?

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-01-21 14:29:17 följande:
    Fina lilla Saga i BT

Funderar på lurvoerall till bebis. Har ju BF 3e maj och då kan det ju vara lite kallt här i norr Drömmer Milla kom ju en vecka innan så om denna också skulle göra det är det ju april och DÅ behöver vi verklgien minst en. Visst? Hur är dom i stl de minsta? Den kommer väl bara att användas ca en månad eller nått innan det blir för varmt, ska jag ta 56 då eller möjligtvis 62? I vilket fall som helst så lär den ju inte passa till hösten ändå så jag kanske ska ta 56 iallafall? Eller?
    Då tycker jag att du ska ta 56, som sagt den kommer ju inte passa till hösten även om du tar 62  så ta så liten som möjligt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17