• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • THEA och Grodan

Vilken tur att jag jag har tagit semester 3 onsdagar i MAJ

♥ Tilde 980430 ♥ Alexander 070818 ♥
  • Kristyr

blir nog ett par plastisockleggnings från pixie tror jag..

Lila/gula plastisock superfint, men det väntar jag med om jag nu kan köpa nått sånt..

Tjolla> De är nog inte direkt mindre i storlek skulle jag tro

• Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-05-02 10:25:34 följande:
    HIHI det vill HILLAN :D.....trvlgit med sällsakp från start med=).. elite drygt å åka själv ända till malmö annars=P....
    jag kan väl hoppa på i din bil med?? Men då tar ju jag upp två platser förstås...med Mateo.
  • Busbellan

Inser att jag hade lite tur
    Nu har eleraff lagt till att erbjudandet inte gäller NS, men jag hann beställa

Mamma till Nora, August och Ella
  • h80
    Busbellan skrev 2010-05-02 12:06:37 följande:
    Inser att jag hade lite tur Nu har eleraff lagt till att erbjudandet inte gäller NS, men jag hann beställa
    jag beställde imorse, NS, men har inte fått nån bekräftelse, undra om det gäller då
  • Tjollabolla
    Kristyr skrev 2010-05-02 10:57:00 följande:
    blir nog ett par plastisockleggnings från pixie tror jag..Lila/gula plastisock superfint, men det väntar jag med om jag nu kan köpa nått sånt..Tjolla> De är nog inte direkt mindre i storlek skulle jag tro
    Åhh men det kan ju en grabb med ha! Jag vill ha t-shirten till Milo!

Nej risken är väl att dom är lika stora fortfarande... Lia har ett set i 50/56 som passar preciiis nu, det rosa/gula och nu är hon 61 cm lång. Men det är ju så svårt med dubbelstorlekar! Kan ju inte köpa 50/56 att ha i sommar precis och 62/68 är säkert stort. Har en rosa/gul suit som väntar i den storleken och den är ENORM...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-05-02 13:07:15 följande:
    Åhh men det kan ju en grabb med ha! Jag vill ha t-shirten till Milo! Nej risken är väl att dom är lika stora fortfarande... Lia har ett set i 50/56 som passar preciiis nu, det rosa/gula och nu är hon 61 cm lång. Men det är ju så svårt med dubbelstorlekar! Kan ju inte köpa 50/56 att ha i sommar precis och 62/68 är säkert stort. Har en rosa/gul suit som väntar i den storleken och den är ENORM...
    Jo kan säkert en grabb ha som passar i den färgen

Har köpt den gröngula till sonen. Köpte t-shirt och shorts på småtting, nu kompletterade jag med ett par leggings {#lang_emotions_cool}

Oj hoppas min mamms tömmer brevlådan nästan vecka när hon är barnvakt, annars kommer brevlådan att svämma över..{#lang_emotions_dreamer}
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-05-02 13:07:15 följande:
    Åhh men det kan ju en grabb med ha! Jag vill ha t-shirten till Milo! Nej risken är väl att dom är lika stora fortfarande... Lia har ett set i 50/56 som passar preciiis nu, det rosa/gula och nu är hon 61 cm lång. Men det är ju så svårt med dubbelstorlekar! Kan ju inte köpa 50/56 att ha i sommar precis och 62/68 är säkert stort. Har en rosa/gul suit som väntar i den storleken och den är ENORM...
    Svårt med plastisockstorlekarna... men jag brukar tänka att de är som den största stl i dubblestl precis som man får tänka på småfolktröjor..
  • lydiaz

UNDERBART !!! jag har presic schoppat 5 snygga plagg från småfolk, hjort mm på funkybaby.se för under 1000:- . Funkybaby har nämligen 25% rabatt just nu .. =) gött !!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17