• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-21 20:15:03 följande:
    Mysigt!
    Här sitter N och hennes kusin och tittar på lets dance. Duracell hänger på och E sover.
    Stora tjejerna är i byn på fritidsgården.

Ja det är jättekul att de skriver till varandra.

Du kommer väl den sjätte? Och Nora med?
    Jag kommer, och Nora längtar redan!

Hon blev lite smått förvirrad nyss när jag gick in till henne och frågade om hon sms:ade till Nikita. Stort frågetecken i ansiktet bara "hur visste du det?"
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-01-21 20:09:51 följande:
    Hej på er
    Sitter här med datorn och är halvt social med sambon. Han tittar på på spåret och jag är väl måttligt intresserad av det.
    Gillar int frågesporter där jag inte kan svara på en enda fråga
    Nej, vem fasen gör det? Jag har inte heller fastnat för På Spåret men ska nog kika lite nu faktiskt. 
    solouniko skrev 2011-01-21 20:16:23 följande:
    Ja men då kanske det får bli en 62a iallafall, jag hade aldrig lurvoverall i så små storlekar men minns att de hon hade i 68 och framåt var små i grenen nu när jag tänker efter. Tack för tips Frågan är ju fortfarande vad faaasen man ska ha för färg
    Ja då var vi där igen då Du vet inte kön va? Jag skulle satsa på någon turkos, röd eller lila. Vi hade den fina turkosa med rosa kantband som jag köpte från Smultron. Såå fin! Nu senaste hade hon den lila med gröna kantband vilken jag också tycker är unisex.
  • LJ2

Hej flickor <3

måttligt road här hemma..
    övertrötta barn o en sur sambo.. jippie vilken kväll..
    o dessutom bytte han kanal när jag duschade *surar lite mer* o glor på tråk "hur saker funkar" ???
    orka..
    roar mig med att kolla på vad paketen i går o idag hade med sig ist
    bor paket igår = 4 linnen nyheter
    bor idag = 6 reaplagg
    babyshop idag = 2 nyhter tshirt + 1 realeggings..
    sååå fina saker <3

dessutom räknade jag lillans linnen nyss.. ehh Skäms
    25!! märkes..
    2 kikkid 1 huginmugin o resten molo :-O
    sen hade hon 9 ot :-P

TRO inte hon "behöver" mer linnen va?
    iofs några få i stl 104.. 3 eller nåt..

så va händer o fötter här då?

* 3 underbara busfrön *
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-01-21 20:08:12 följande:
    Tack!
    Buttelina skrev 2011-01-21 17:55:54 följande:
    haha köttbullar

här är leggingsen med airbrush och colibri. underbart tycker jag

mmm mums
    Tack! Haha..försöker du övertyga mig? Tycker att de går särskilt bra med airbrush. Vilken storlek tar man då? Airbrush kan hon ha nu och några månader till. Hur är leggingsen i storlek?

nää inte alls övertyga jag upptäckte själv nyss hur fint det var ihop. leggingsen har legat oanvända i ett halvår här..
    leggingsen är stora i strl tycker jag
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-01-21 20:22:23 följande:
    Nej, vem fasen gör det? Jag har inte heller fastnat för På Spåret men ska nog kika lite nu faktiskt. 
    solouniko skrev 2011-01-21 20:16:23 följande:
    Ja men då kanske det får bli en 62a iallafall, jag hade aldrig lurvoverall i så små storlekar men minns att de hon hade i 68 och framåt var små i grenen nu när jag tänker efter. Tack för tips Frågan är ju fortfarande vad faaasen man ska ha för färg
    Ja då var vi där igen då Du vet inte kön va? Jag skulle satsa på någon turkos, röd eller lila. Vi hade den fina turkosa med rosa kantband som jag köpte från Smultron. Såå fin! Nu senaste hade hon den lila med gröna kantband vilken jag också tycker är unisex.
    Jag var nog mest nyfiken på om alsing är lika smart som han verkar på "vinn adams pengar" varje morgon
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-21 20:17:21 följande:
    Jag kommer, och Nora längtar redan!

Hon blev lite smått förvirrad nyss när jag gick in till henne och frågade om hon sms:ade till Nikita. Stort frågetecken i ansiktet bara "hur visste du det?"

Vad roligt!!

Vi får hjälpas åt att påminna folket här så att det kommer så måga som möjligt. Det är ju längesen det var någon ordentlig träff.

Ja, är du tankeläsare?

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17